سلامت و دانشکسب و کار ایرانی برتر

گن لاغری عوارض

برخی افراد به طور طبیعی درصد چربی بدنی بالاتری دارند. این افراد ممکن است بتوانند تا پنج اینچ (حدود ۱۳ سانتیمتر) از سایز کمر خود بکاهند، در حالیکه یک نفر با چربی بدنی بسیار پایین تنها ممکن است قادر به کاهش دو تا سه اینچی (تقریباً پنج تا هفت و نیم سانت) باشد.

عوارض گن لاغری

در حالیکه نتایج تماماً تنها به صورت گفته های شنیده شده از افراد می باشد، به نظر می رسد که این گن ها بیشتر و سریعتر در میان مادرها نتیجه بخش و به راحتی مورد استفاده بوده اند نسبت به زنانی که هرگز پیش از آن تجربه بارداری نداشته اند. این می توانید به این دلیل باشد که نوزاد ارگان های زن را جابه جا کرده یا به خاطر آرام بخشی باشد که در طول دوره بارداری در بدن بوده که تاندون ها و رباطها را دچار کشش کرده. یا به سادگی می تواند به این سبب باشد که مادرها از قبل به احساس تنگی عادت کرده اند و برایشان پوشیدن گن راحت تر است.

یک گن که به خوبی به بدن شما بخورد نه تنها در شکل دهی به بدنتان مؤثرتر است، بلکه راحت تر نیز می باشد، و درنتیجه شما ترغیب به پوشیدن آن در مدت زمانهای طولانی تر و به دفعات بیشتر خواهید شد. فروشگاه اینترنتی ما انواع گن زنانه با کیفیت بالا موجود دارد که شما می توانید برای انتخاب و استعلام قیمت گن ساعت شنی ۹ فنره و خرید گن ساعت شنی زنانه به سایت فروشگاه مراجعه کنید  .هم چنین بسیار مهم است که پول خود را صرف خرید یک گن با کیفیت نمایید. این که مدام بخواهید کار روی بدن خود را دچار وقفه کنید به این دلیل که مجبورید یک گن خراب شده را جایگزین نمایید هم اتلاف پول است و هم زمان شما. بدن به انسجام و ثبات بهترین پاسخ و واکنش را می دهد.

اضافه کردن تمرینات مقاومت قسمت مرکزی تنه می تواند به شما کمک کند تا نتایج را سریعتر به چشم خود ببینید. مصرف وعده های غذایی پاک ومتناسب، و کوچک و متعادل و نیز اجتناب از خوراکی هایی که باعث نفخ می شوند به کل این فرایند کمک می کند. دریافت فیبر کافی در رژیم غذایی شما، و مجدداً کاهش نفاخ ها و گنی که به خوبی متناسب بدنتان باشد به این سیستم کمک خواهد کرد که منظم بماند. حفظ هیدراته بدن (مرطوب نگه داشتن بدن بوسیله مصرف آب کافی) و جایگزین سازی مواد معدنی ضروری نیز برای حفظ تعرق بدن و فرایند چربی سوزی بسیار مهم و ضروری می باشند

گن های لاغری روی تنفس اثر می گذارد . استفاده مداوم از گن های شنی موجب گرفتگی و ناراحتی و احساس فشار در شما می شود. هنگامی که درحال ورزش کردن هستید و گن های لاغری را می بندید تنفس شما را سخت و مشکل می کند. و این گن ها باعث کاهش ظرفیت تنفسی شما می شود. گن های شنی می تواند اثرات بدی را روی ریه های شما وارد کند و موجب التهاب و جمع شدن مایعات شود. استفاده کردن از گن در دوران رشد مناسب نمی باشد . بستن گن در دوران رشد برای دختران خوب نمی باشد و موجب اسیب های جدی می گردد.

بستن گن های ساعت شنی می تواند مشکلاتی مانند عفونت پوستی و مشکلات ریوی و مشکلات کلیوی و..را به دنبال داشته باشد. بستن گن های شنی عضلات بدن را فشرده می کند به همین علت بهتر است که از آنان مدت کوتاهی استفاده کنید. متخصصان بستن گن را مناسب نمی دانند و توصیه می کنند که از آن استفاده نشود. بستن گن تاثیرات روحی روانی دارد گن علاوه بر مشکلات سلامتی که ممکن است ایجاد کند ممکن است که موجب تاثیرات روحی روانی نیز در افراد شود. و هنگامی که گن می بندید و کمر لاغری دارید و بعد از برداشتن برگشت به حالت قبل موجب افسردگی می شود.

حتی اگر بستن گن باعث تغییراتی در شما شود باز هم بستن آن توصیه نمی شود. زیرا بعد از آن دردهای طاقت فرسایی  را باید تحمل کنید که ارزش ندارد. بستن گن در طولانی مدت هم باعث وزن ایده ال در شما نمی شود. نکات قابل توجه مدت زمان کوتاهیی فقط از گن های لاغری استفاده کنید و پوشیدن طولانی مدت آن مشکلات زیادی را به دنبال خواهد داشت هنگام بستن گن از انجام فعالیت های سنگین و ورزش جدا خودداری کنید زیرا تنفس شما را سخت می کند هنگامی که گن می بندید نباید آن را سفت ببندید .اگر شما در حال رشد می باشید نباید از این گن ها استفاده کنید .

اگر درهنگام بستن گن فعالیت دارید و عرق می کنید برای اینکه دچار کم آبی نشوید باید مایعات زیادی را مصرف کنید گن را هیچ وقت جایگزینی برای تغذیه سالم و ورزش ندانید در سال‌های اخیر تمایل همه ی ما به داشتن یک بدن و هیکل زیباتر روز به روز رو به افزایش است. بسیاری از افراد برای رسیدن به این هدف از روش‌های مختلفی مانند ورزش و تغذیه سالم استفاده می‌کنند. گن ساعت شنی شش قزنه نیز یکی از روش‌های موثری است که می‌تواند در این راه کمک‌کننده باشد. آن‌ها با تمرکز بر نواحی شکم و پهلو عضلات را تقویت می‌کنند تا شکل بدن به حالت «ساعت شنی» در بیاید. همچنین مانع انباشته شدن چربی در این نواحی می‌شوند.

و بعد از بررسی کیفیت و قیمت انواع گن خرید خود را انجام دهید. گن‌ها در سایزهای متنوع برای زنان و مردان تولید می‌شوند تا هر کسی بتواند گن مناسب خود را خریداری کند. گن ساعت شنی چیست؟ امروزه بسیاری از خانم ها و آقایان به دنبال بهبود فرم بدن و افزایش زیبایی خود هستند. در این راستا از محصولات مختلفی مانند گن استفاده می کنند که یکی از محبوب ترین آنها گن ساعت شنی جلیقه است. گن ساعت شنی نوعی گن است که با بستن آن در ناحیه کمر و شکم موجب ایجاد فرمی شبیه به ساعت شنی و زیباتر شدن ظاهر می شود.

این گن از جنس لاتکس طبیعی ساخته می شود تا بتواند علاوه بر ایجاد فرم بدن، عضلات شکم و کمر را نیز تقویت نماید. انواع گن‌ برای زنان و مردان در اندازه‌ها و طرح‌های متنوعی در دسترس است. شیوه تولید این گن ها به گونه‌ای انجام می‌شود که الیاف لاتکس به خوبی با هم ادغام گردند و استحکام و کشش مطلوبی پیدا کنند. پس اگر تمایل به خرید گن ساعت شنی دارید، می توانید این گن را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. ما در شرق با ارائه ی بهترین گن های با کیفیت در کنار شماییم تا تجربه ی خریدی آسان و لذت بخش را برای شما فراهم کنیم.

امروزه بسیاری از بانوان به استفاده از گن های لاغری تمایل پیدا کرده اند. این نوع لباس های فرم دهنده یا shapewear، طی یک دوره زمانی کوتاه، توانسته اند فضای خاصی از کمد لباس زیر بانوان را تشکیل دهند. چه برای استفاده از زیر لباس مهمانی، لباس اداری و یا حتی فقط برای یک دورهمی دوستانه، گن لاغری؛ می‌تواند ظاهر شما را تغییر دهد و اعتماد به نفستان را افزایش دهد. گن ها، بدن شما را خوش فرم تر و زیباتر نشان می‌دهند و شاید در لاغری شما تاثیر داشته باشد. در این مطلب از مجله لباس سکرت، شما را با انواع گن های لاغری و کاربرد آنها، آشنا کرده و همچنین نکات مهمی که هنگام خرید گن، باید به آنها توجه کنید را برایتان بازگو خواهیم کرد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا