جامعه و خانواده

دستگیری مردی که باجناقش را کشت

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری مردی که باجنکاز را با کمک دو نفر دیگر به قتل رساند، خبر داد.

به گزارش ترندونی، سرهنگ محمدرضا علیزاده درباره جزئیات این خبر گفت: چندی پیش یک فقره قتل در نسیم شهر واقع در شهرستان بهارستان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی شد.

وی بر اساس بررسی های اولیه ماموران در محل افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد در درگیری که به دلیل اختلاف خانوادگی به وجود آمد فردی با چاقو یکی از معارضان را مجروح و از محل متواری شد. بود

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با بیان اینکه کتک خورده در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد، گفت: پس از مرگ این فرد، رسیدگی به پرونده به مرحله بعدی کشیده شد و ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پس از آن قاتل را شناسایی کردند. مقام قضایی، این فرد طی عملیات پلیسی در مخفیگاهش بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

علیزاده درباره بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و در این بازجویی به قتل باجناق خود با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کرد و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس غرب استان تهران، وی با اشاره به اینکه دو همدست دیگر این فرد شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات، متهمان برای ادامه تحقیقات روانه دادسرا شدند. انجام مراحل قانونی و ادامه روند تحقیقات جنایی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا