عمومیکسب و کار ایرانی برتر

شغل رانندگی در دبی

استخدام راننده تاکسی در دبی یکی از راه های اشتغال به کار در دبی و امارات متحده عربی می باشد. سالانه افراد بسیاری خواهان کار و اشتغال در دبی هستند چرا که این شهر یکی از مهم ترین قطب های تجاری جهان به شمار می رود.دبی به عنوان شهری توسعه یافته، تجاری- توریستی که از تکنولوژی پیشرفته ای برخودار است گزینه ی ایده آلی برای کار و ادامه ی زندگی می باشد. استخدام راننده تاکسی در دبی یکی از راه های ورود به بازار کار گسترده ی دبی است که تحت شرایط ساده ای در کوتاه ترین زمان ممکن به ثمر می رسد.

در این گفتار ما پیرامون همین موضوع، یعنی استخدام راننده تاکسی در دبی و شرایط لازم برای تحقق آن صحبت می کنیم. کافی است در ادامه با موضوعات زیر با ما همراه شوید:

مزایای کار در دبی برای رانندگان

در حالت عادی اشتغال در دبی به معنای دسترسی به یک بازار کار حرفه ای، گسترده و بین المللی می باشد که فعالیت در آن مزایای بسیار زیادی همراه خواهد داشت. دبی شهری تفریحی_ تجاری است که طیف وسیع و متنوعی از مشاغل از پزشکان و مهندسان گرفته تا سالن های زیبایی، مشاغل خدماتی و… در آن فعالیت دارند.

بسیاری از داوطلبان استخدام راننده تاکسی در دبی پیش از قدم گذاشتن در این راه به بررسی بازار کار تاکسیرانی در دبی می پردازند. آنجه به سرعت مشخص می شود این است که حوزه ی حمل و نقل در دبی بدون شک بازار کار مناسبی دارد. هر ساله تعداد قابل توجهی مسافر از شورهای مختلف جهان به دبی سفر می کنند و در طی هر روز افراد بسیار زیادی نیازمند خدمات حمل و نقل خواهند بود.

حضور گردشگران در دبی خود یکی از مهم ترین دلایل رونق بازار کار تاکسیرانی در این شهر می باشد و استخدام راننده تاکسی در دبی را به انتخابی مناسب و ایده آل برای مهاجرت کاری تبدیل می کند.

علاوه بر این ارزش درهم امارات در مقایسه با سایر واحدهای پولی، مالیات کم، امنیت شغلی بالا و… از جمله مزایای کار در دبی به عنوان راننده تاکسی می باشد. در ادامه ما پیرامون مسیر مهاجرت کاری و استخدام راننده تاکسی در دبی نکات حائز اهمیتی را ذکر می کنیم.

شرایط استخدام راننده تاکسی در دبی

همانطور که گفتیم مهاجرت کاری به امارات و دبی در مشاغل گوناگونی از جمله حوزه ی بهداشت و درمان، مهندسی و صنعت و.. امکان پذیر است. هر یک از عناوین شغلی در مهاجرت کاری، پروسه ی ویژه ای برای دریافت ویزا دارند که اطلاع از جزییات آنها تاثیر عمیقی در حصول موفقیت دارد.

برای استخدام راننده تاکسی در دبی شما با شرایط ساده و پیش زمینه ای اندک می توانید در زمان کوتاهی اقامت امارات متحده عربی را به دست آورده، مشغول به کار شوید. برای کار به عنوان راننده تاکسی در دبی داوطلبان پیش از هر چیز بایست به تقویت زبان انگلیسی خود بپردازند.

در واقع یکی از ابتدایی ترین شروط و پیش زمینه های اشتغال به عنوان راننده تاکسی در دبی، برخوداری از تسلط کافی بر زبان انگلیسی می باشد. همچنین با در نظر داشتن این که زبان رسمی امارات عربی است، آشنایی با این زبان نیز در پروسه استخدام داوطلبان موثر خواهد بود.

به همین سادگی و با استفاده از دانش زبان انگلیسی و عربی شما از شرایط لازم برای استخدام راننده تاکسی در دبی برخوردار می شوید و می توانید با عبور از مراحل بعدی به عنوان راننده تاکسی در امارات متحده عربی، به ویژه دبی مشغول به کار شوید.

مراحل اشتغال به عنوان راننده تاکسی در دبی

چنانچه شما شرایط اولیه استخدام راننده تاکسی در دبی را دارا هستید و می خواهید از مراحل مهاجرت کاری راننده تاکسی ها مطلع شوید، بایست با نحوه ی ثبت شرکت در دبی نیز آشنا باشید.

در مسیر استخدام راننده تاکسی در امارات و دبی چند مرحله کلی وجود دارد که با عبور موفق از هر یک از این مراحل می توانید پروسه مهاجرت خود را تکمیل کنید. ابتدا و پیش از هر چیز داوطلبان کار به عنوان راننده تاکسی در دبی بایست برای ثبت شرکت driving در دبی اقدام نمایند.

پس از ثبت شرکت در دبی، پرداخت هزینه ها و دریافت تاییدیه های لازم داوطلبان باید برای دریافت ویزا و اقامت دبی اقدام کنند. ثبت شرکت یکی از سریع ترین راه های دریافت اقامت دبی می باشد که پس از انقضای مدت اعتبار ویزا نیز قابل تمدید خواهد بود.

بعد از ثبت شرکت و دریافت ویزا متقاضیان بایست دو مانع دیگر را پشت سر بگذارند؛ اولی دریافت گواهینامه رانندگی از دبی و دیگری بستن قرارداد با تاکسیرانی و گرفتن تاکسی است. پس از دریافت تاکسی حالا افراد می توانند به عنوان راننده تاکسی در دبی مشغول به کار شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با جزییات هر کدام از این موارد و ضمن همراهی ما تا انتهای مطلب می توانید با مشاوران ماهر ما در ایران مهاجر تماس بر قرار نمایید.

ثبت شرکت driving در دبی

اساس ترین قسمت استخدام راننده تاکسی در دبی بدون شک بخش مربوط به ثبت شرکت در امارات خواهد بود. اشتغال در سازمان تاکسیرانی دبی با ثبت شرکت و دریافت لایسنس محقق خواهد شد، بنابراین ضمن آشنایی با روند ثبت شرکت و نوع مجوز مورد نیازتان بایست برای ثبت شرکت در دبی اقدام کنید.

ثبت شرکت در دبی می تواند از فرآیند استخدام راننده تاکسی در دبی تا تجارت های کلان را پوشش دهد، بنابراین آشنایی با نوع مجوز ثبت شرکت که برای شما کارآمد خواهد بود بسیار حیاتی است. در نهایت فرآیند ثبت شرکت در دبی کمتر از یک ماه زمان می برد و یکی از بهترین شیوه های دریافت اقامت امارات است.

برای ثبت شرکت درایوینگ به عنوان اولین گام از استخدام راننده تاکسی در دبی کافی است برنامه ریزی مناسبی داشته باشید و از چند مرحله ساده عبور کنید. ابتد امدارک خود را آماده کرده و تاییدیه اولیه (موافقه) را کسب کنید. سپس با استفاده از ویزای توریستی به دبی سفر کنید تا کارهای اداری ثبت شرکت را به صورت حضوری و با مراجعه به سازمان های مربوطه انجام دهید.

بعد از تایید شدن ثبت شرکت driving شما، حالا باید در آزمایش های پزشکی شرکت کنید تا احتمال ابتلا به بیماری های مزمن مانند ایدز، هپاتیت و هر گونه اعتیاد در شما بررسی شود.  بعد از این مرحله نیز بایست تست انگشت نگاری و چهره نگاری بدهید تا در نهایت بتوانید امارات آیدی خودتان را دریافت کنید.

دقت کنید که ثبت شرکت در دبی نیازمند آشنایی کامل با این روند است و برنامه ریزی مناسب برای آن ضروری می باشد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پروسه ثبت شرکت در دبی ضمن مراجعه به دیگر مقالات ما می توانید با مشاوران کار آزموده ما در ایران مهاجر مشورت نمایید.

دریافت ویزای دبی با ثبت شرکت

انواع گوناگونی ویزا برای اقامت در دبی وجود دارد مانند ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای طلایی و… با این حال یکی از سریع ترین و ایمن ترین راه ها برای دریافت اقامت دبی و امارات متحده عربی و ثبت شرکت در این کشور می باشد.

ثبت شرکت در دبی علاوه بر امکان اقامت در این کشور، مزایای بیشماری در اختیارتان خواهد گذاشت و آزادی عمل شما در مقایسه با فردی که ویزای تحصیلی یا ویزای همراه دبی را دارد بسیار بیشتر خواهد بود.

با توجه به اینکه ثبت شرکت driving در دبی در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و پس از ان شما صاحب امارات آی دی می شوید، دریافت ویزای دبی نیز پیچیدگی زیادی نخواهد داشت. با این حال برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون این موضوع و اطلاع از هزینه و مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا از طریق ثبت شرکت در دبی کافی است با مشاوران ما در ایران مهاجر در ارتباط باشید.

دریافت گواهینامه رانندگی دبی

پس از دریافت ویزا و ورود به دبی حال بایست برای کار به عنوان راننده تاکسی اقدام نمایید. یکی از مزایای مهاجرت به دبی از طریق ثبت شرکت این است که شما بلافاصله پس از ورود به دبی می توانید گواهینامه رانندگی بگیرید.

بدیهی است که یک راننده تاکسی در دبی باید گواهینامه رانندگی امارات را داشته باشد، از این رو شما بایست با نحوه آشنا باشید. لازم به ذکر است که دریافت گواهینامه رانندگی در امارات در مقایسه با ایران سخت تر است و شما بایست در سه مرحله آزمون رانندگی (امتحان تئوری، پارکینگ و جاده) نمره ی قبولی کسب نمایید.

بعد از شرکت در دوره آموزش رانندگی و موفقیت در آزمون ها حال با داشتن گواهینامه رانندگی امارات می توانید برای گرفتن تاکسی اقدام کنید. به این منظور پس از عبور از تمام مراحل یاد شده بایست به سایت تاکسیرانی در دبی مراجعه کرده و مدارک و مشخصات خود را ارائه کنید. سپس با پرداخت حق عضویت (در حدود پنجاه هزار درهم) یک تاکسی برای شروع به کار به شما تعلق خواهد گرفت.

شما برای اجاره ماشین پریمیوم در دبی احتیاج به ووچر رزرو آن دارید که پس از رزرو آنلاین و بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی صادر شده و برای شما ارسال خواهد شد.

جمع بندی

استخدام راننده تاکسی یکی از گزینه های مهاجرت به دبی است که در فرآیند ساده و کوتاهی شما را به بازار کار دبی می رساند. با در نظر داشتن بازار کار ایده آل دبی در مشاغل حوزه حمل و نقل، گفتیم که استخدام راننده تاکسی در دبی چه مزایایی در پی خواهد داشت.

سپس در ادامه مطلب به بررسی مسیر مهاجرت به دبی و کار به عنوان راننده تاکسی در این شهر پرداختیم. دانستید که برای مشغول به کار شدن به عنوان یک راننده تاکسی در دبی ابتدا بایست از مراحل ثبت شرکت driving عبور کرده و بعد برای دریافت ویزا اقدام نمایید.

پس از ورود به دبی نیز می توانید برای اخذ گواهینامه رانندگی اقدام کرده و نهایتا با پرداخت حق عضویت تاکسیرانی دبی یک تاکسی در اختیار داشته، شروع به کار کنید.

این تصویر کلی فرآیند استخدام راننده تاکسی در دبی است؛ چنانچه در هر یک از مراحل یاد شده با سوال و ابهامی رو به رو شده اید و یا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، کافی است با شماره تماس های زیر با مشاوران متبحر ما در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا