کسب و کار ایرانی برتر

دستمزد عجیب و غریب بازیگران سریال پدر گواردیولا

معرفی سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدری

پدر گواردیولا عنوان شبکه خانگی جدید 1401 به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله با بازی مهران مدیری، حمید فرخ نژاد و مهران غفوریان است. این سریال به زودی در فیلم نت منتشر خواهد شد.

سریال پدر گواردیولا اولین تجربه سعید نعمت الله در ژانر اجتماعی در شبکه نمایش خانگی است که به زودی به عنوان یکی از کارهای جدید این پلتفرم منتشر خواهد شد. سعید نعمت الله یکی از کارگردانان جوان و خوش ذوق سیمنا ایران است. از آثار او می توان به عقیق، برادر جان، پشت بام تهران، مدینه و پای مادر اشاره کرد.

فیلمنامه سریال «پدر گواردیولا» توسط سعید نعمتلا نوشته شده و مراحل تصویربرداری و تدوین آن به پایان رسیده است. جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده به سریال مورد علاقه پدر گواردیولا تبدیل شده است.

پدر گواردیولا را با مهران مدیری تقدیم می کنیم

پدر گواردیولا نام جدید شبکه خانگی 1401 به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله و با بازی مهران مدیری، حمید فرخ نژاد و مهران غفوریان است. این سریال به زودی از شبکه فیلم نت پخش می شود.

سریال پدر گواردیولا

رویداد 24: سریال پدر گواردیولا ساخته مهدی توفیقی اولین تجربه سعید نعمت الله در ژانر اجتماعی در شبکه نمایش خانگی است که به زودی به عنوان یکی از آثار جدید این پلتفرم منتشر خواهد شد. سعید نعمت الله سیمنا یکی از کارگردانان خوش ذوق جوان ایران است. از آثار او می توان به اخیک، برادر جان، پشت بام تهران، مدینه و پای مادر اشاره کرد.

فیلمنامه بابان گواردیولا توسط سعید نعمت الله نوشته شده است و در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تدوین به پایان رسیده است. جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده در لیست گران قیمت پدر گواردیولا قرار گرفت.

دستمزد عجیب و غریب بازیگران سریال پدر گواردیولا

دستمزد نجومی بازیگران سریال پدر گواردیولا یکی از مواردی بود که قبل از خود سریال خبرساز شد. بهمن بابازاده یکی از خبرنگاران موسیقی در توییتر خود نوشت که عنوان این سریال باید نجومی بیگیران باشد.

دستمزد بازیگران پدر گواردیولا را گروه سازنده نه تایید و نه تکذیب کردند، طبق برآوردها حدود 50 میلیارد تومان برای این درام هزینه شده است. گفته می شود مهران مدیری 5.5 میلیارد تقسیمات حقوق گرفته است.

از دیگر بازیگران می توان به آرش عادل پرور خواننده اشاره کرد که گفته می شود نزدیک به 2 میلیارد دلار درآمد داشته است.

مبلغ قرارداد حمید فروک نژاد او را پس از مهران مدیری در رتبه دوم این فهرست قرار داده است. طبق شنیده ها، فارک نژاد حدود 4 میلیارد تومان حقوق دریافت کرده است. علاوه بر این وجود فاطمه معتمدعلیا یکی از شایعات سریال پدر گواردیولا است اما او در صفحه خودش وجود سریال پدر گواردیولا را تکذیب می کند.

بازیگران سریال پدر گواردیولا

سوندو ایونت 24، مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، شادی مختاری، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، مهدی سلطانی، نرگس محمدی، مهران غفوریان، علی اوجی، هنگامه قاضیانی، پانته آ بهرام، امیرمهدی ژله بی، نسیم عارفاری ، سارا خوئینی ها، محمدرضا علیمردانی، آرش عدل پرور، پریوش تدزیره، مسعود شریف، سهیل قصیدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت الله هانو پدر گواردیولا.

مهران مدیری

تاریخ تولد: 28 فروردین 1346

محل تولد: تهران

حرفه: بازیگر، کارگردان، مجری، خواننده

فرزندان: فرهاد، شیرین

مهران مدیری یکی از مشهورترین هنرمندان ایران است. او از معدود افرادی است که به هنر و تصویر کاری خود علاقه خاصی دارد. مهران مدیری آخرین فرزند یک خانواده شش نفره است. پس از اخذ دیپلم وارد دانشگاه شد و پس از مدتی ترک تحصیل کرد تا بازیگر شود.

مهران مدیری از سال 68 کار رادیو را آغاز کرد و به مدت 6 سال در رادیو شب کثا مشغول به کار شد. این بازیگر معروف در سال ۱۳۷۲ با بازی در سریال طنز «نوروز ۷۲» به شهرت رسید. وی آخرین بار در سال 1373 در سریال باگ گیلاس بازی کرد و نقش مهمی در این سریال داشت و پس از پایان سریال جای خود را در عرصه هنر جای داد.

حمید فرخ نژاد

تاریخ تولد: 28 فروردین 1348

محل تولد: آبادان

شغل: بازیگر، فیلمنامه نویس

فرزند: فرید

حمید فرخ نژاد یکی از بازیگران مشهور ایرانی است. او تا 9 سالگی به همراه خانواده در جنوب کشور زندگی می کرد که به دلیل جنگ به آنجا رفتند. حمید فرخ نژاد توانست با معدل 10.25 دیپلم خود را بگیرد. او در رشته تئاتر و کارگردانی در دانشگاه تهران تحصیل کرد.

اولین تجربه بازیگری حمید فرخ نژاد در ۲۱ سالگی در فیلم کوچکهای عاشق آغاز شد. حمید فرخ نژاد سپس نویسندگی را در سال ۱۳۷۶ با کوچه پاییزی آغاز کرد. او نویسنده بسیار ماهری است که فیلمنامه های زیادی نوشته است. شهرت او از سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم عروس آتشین آغاز شد. او با بازی در این فیلم طرفداران زیادی پیدا کرد.

آرش عادل پرور

تاریخ تولد: 31 مرداد 1369

محل تولد: تهران

شغل: خواننده، بازیگر، کارگردان موسیقی

آرش عادل پرور یا آرش ای پی یکی از خوانندگان معروف پاپ است. این خواننده معروف به همراه برادرش مسیح علاوه بر خوانندگی آهنگساز هم هستند. آنها آهنگسازی را در خارج از کشور آموختند. قبل از اینکه مجوز بگیرند، ترانه هایی مثل «هنوز همونم» و «بیا بازم» را به صورت آنلاین منتشر کردند. سریال پدر گواردیولا دومین تجربه آرش عادل پرور در سینمای ایران است.

عوامل پشت صحنه سریال پدر گواردیولا

شاهد: سعید نعمت الله

نویسنده: سعید نعمت الله

تهیه کننده: جواد نوروزبیگی

فیلمبردار: سعید براتی

صدابرداری: میثم کیامرثی

تیتراژ: سالار عقیلی و آرش عادل پرور.

دکمه بازگشت به بالا