فرهنگ و هنر

رضایت بالای مخاطبان از سریال زخم کاری و سریال جیران و نوبت لیلی

دانلود سریال زخم کاری و سریال جیران در رخشاره

معرفی سریال زخم کاری مهدویان

سریال ایرانی زخم کاری یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان محصول سال 1400 کشور ایران است، که در درامی اجتماعی نقل میشود. داستان سریال خانگی زخم کاری به قلم محمد حسین مهدویان و اقتباسی از رمان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی‌زاد به رشته تحریر درآمده است.

از هنرمندان آن می‌توان به ترکیبی از ستاره های سینمایی، تلویزیونی از جمله الهه حصاری، امیرحسین هاشمی، جواد عزتی، رعنا آزادی ور، سارا حاتمی، سعید چنگیزیان، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، کاظم هژیر آزاد، مائده طهماسبی، مرتضا امینی‌تبار، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مه یاس پازوکی، مهدی زمین پرداز، نیوشا علی‌پور، هانیه توسلی و … اشاره کرد که در این سریال هنرنمایی کرده اند. برای تماشای آنلاین و دانلود سریال زخم کاری و مطالعه حواشی این سریال خاص و جنجالی در ادامه همراه ترندونی باشید.

رضایت بالای مخاطبان از «سریال زخم کاری»

سریال زخم کاری، به کارگردانی محمد حسین مهدویان با استقبال مخاطبان این سریال روبه رو شد و به میزان رضایت بالا دست پیدا کرد. به گزارش روابط عمومی سریال، با انتشار قسمت های جدید زخم کاری، در روزهای جمعه و اوج گرفتن داستان با ورود بازیگران جدید، این سریال موفق شد به رضایتمندی و استقبال 99 درصدی دست یابد.

رضایت بالای مخاطبان از سریال زخم کاری
«زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان با اقتباس از رمان محمودحسینی‌زاد و نمایشنامه مکبث اثر ویلیام شکسپیر ساخته شده است.

سریال زخم کاری چند قسمت است؟

این سریال یک نوار ملتهب است که در 15 قسمت تولید و روزهای جمعه ساعت 8 صبح از رخشاره پخش می‌شود.

بازیگران سریال زخم کاری عبارتند از:

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، (با هنرمندی) سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علی‌پور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی، (هنرمندان خردسال) نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی.

دانلود سریال زخم کاری در رخشاره

برای تماشای آنلاین و دانلود سریال زخم کاری و مطالعه حواشی این سریال جنایی به رخشاره https://rokhshareh.com/zakhme-kari-serial مراجعه کنید.

خلاصه داستان سریال زخم کاری:

من عاشق زمستونای اینجام، قشنگ نیست؟ قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای اینکه زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه، ولی تهش خونه شونو پیدا می‌کنن. اگه به تهش برسن. -بلد باشن می‌رسن.

معرفی سریال نوبت لیلی

سریال نوبت لیلی یکی دیگر از سریال های شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی محصول سال 1400 کشور ایران است، که در فضایی عاشقانه‌ای جذاب در سبکی جدید دنبال میشود. فیلمنامه سریال نمایش خانگی نوبت لیلی به قلم مشترک مهدی شیرزاد، سروش چیت ساز و روح الله حجازی به رشته تحریر درآمده است. از ستارگان آن می‌توان به ترکیبی از هنرپیشه های سینمایی و تلویزیونی از جمله مریلا زارعی، امین شعرباف، لاله مرزبان و … اشاره کرد.

معرفی بازیگران سریال نوبت لیلی

از ستارگان سریال نوبت لیلی می‌توان به ترکیبی از هنرپیشه های سینمایی و تلویزیونی از جمله مریلا زارعی، امین شعرباف، لاله مرزبان و … اشاره کرد که در این سریال بازی کرده اند و سایر بازیگران نوبت لیلی به محض اطلاع‌رسانی در سایت رخشاره به روزرسانی خواهد شد.

معرفی سریال جیران حسن فتحی

سریال جیران نام یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه محصول سال 1400 کشور ایران است، که در فضایی عاشقانه با رویکردهای تاریخی حرکت میکند. فیلمنامه سریال جیران به قلم احسان جوانمرد و حسن فتحی نگارش شده است. از بازیگران آن می‌توان به ترکیبی از بازیگرهای سینمایی، تلویزیونی از جمله امیر جعفری، امیرحسین فتحی، بابک حمیدیان، بهرام رادان، پریناز ایزدیار، حمیدرضا نعیمی، رعنا آزادی ور، رویا تیموریان، ستاره پسیانی، سمیرا حسن پور، مریلا زارعی، مهدی پاکدل، مهدی کوشکی، نسرین نکیسا، هومن برق نورد و … نام برد که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

جیران دومین تجربه سریال‌سازی فتحی در نمایش خانگی پس از ساخت سریال موفق و عاشقانه شهرزاد است.

داستان این سریال پس از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین شاه با جیران آغاز می‌شود و تا حدود شش سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را در بر می‌گیرد.

بازیگران سریال جیران عبارتند از:

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی بازیگران این سریال تاریخی هستند. مریلا زارعی هم در این مجموعه حضور دارد.

در خلاصه داستان سریال جیران به قلم احسان جوانمرد و حسن فتحی آمده است:

«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد…»

دانلود سریال جیران حسن فتحی در سایت رخشاره

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه همانند سریال گیسو قرار است سال 1400 به‌صورت اختصاصی از سایت رخشاره پخش شود. برای تماشای آنلاین و دانلود سریال جیران و مطالعه حواشی این سریال جنایی به سایت رخشاره https://rokhshareh.com/jeyran-series مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا