حوادث و رویدادها

دستگیری زنی که کلاه ۱۴۰ نفر را برداشت

آفتاب نیوز:

اخیراً موارد کلاهبرداری وسایل نقلیه برای تحقیقات تخصصی توسط مرجع قضایی به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شده است که پس از ارزیابی تکنیک کلاهبرداری و تعداد زیاد سوء ظن توسط تیم ویژه مأموران پلیس آگاهی ، موضوع را در دستور کار قرار داده است. با توجه به این موضوع ، افسران مخفیگاه متهم را از طریق تحقیقات میدانی و نظارت اطلاعاتی شناسایی کردند.

پس از کشف مخفیگاه متهم ، یک زن 35 ساله که هویت آن مشخص است ، در تاریخ 22 ماه مه دستگیر و به مأموران پلیس تحویل داده شد. با بررسی سابقه وی مشخص شد که وی حدود یک سال پیش نیز به جرم همین جرم زندانی شده است.

یک زن در کلاه 140 نفر بازداشت شد

این زن که خود را به عنوان مدیرعامل شرکت کرایه اتومبیل معرفی کرده بود ، در جریان اعترافات از بازجویی شد و به مقامات گفت: “مردم با ارسال اطلاعات در وب سایت هایی که قول می دادند بلافاصله یک اتومبیل برای فروش بفروشند و اعتماد مشتریان را فریب دهند ، فریب خوردند.” من جذب شدم بعد از آن بسته به نوع و مدل ماشین سفارشی ، بازندگان 20 تا 50 میلیون تن از آنها را گرفتند و من به آنها اعلام کردم که مثلاً ماشین خود را می گیرند. من تحویل چندین بار به طور همزمان موکول کردم و بعد دفتر شرکت را رها کردم و آن را خالی کردم.

مرکز اطلاعات پلیس پایتخت این خبر را تأیید كرد و گفت: متهم تاکنون 35 میلیارد پرونده از میان 140 شاكی كه شناسایی شده است ، برگرداند و پرونده وی هنوز در حال بررسی است تا سایر موارد احتمالی را نیز شناسایی كند.

دکمه بازگشت به بالا