استان ها

سرمایه گذاران زیرساخت های گردشگری شهرستان مرزی آستارا حمایت می شوند

ترندونی/گیلان سرپرست فرمانداری آستارا گفت: زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان مرزی، بندری و گردشگر پذیر استان گیلان نیازمند توسعه است و آماده همکاری و حمایت از سرمایه‌گذاران در این حوزه هستیم.

محمدرضا شهاب زاده شامگاه دوشنبه در دیدار با سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه‌های گردشگری و خدماتی که با حضور و همراهی روسای ادارات حفاظت محیط زیست، میراث فرهنگی، آب منطقه ای و همچنین معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان آستارا برگزار شد اظهار کرد: شهرستان مرزی بندر آستارا برای جذب هر چه بیشتر گردشگر و ارائه خدمات بهتر به شهروندان، مسافران و گردشگران نیازمند توسعه زیرساخت‌های مهم از جمله در زمینه امکانات رفاهی، اسکان، ورزشی، تفریحی و فرهنگی است که باید ایجاد و توسعه یابند.

وی با اشاره به طبیعت بکر تالاب استیل آستارا گفت: نگاه ما بر این است که  هموطنان بتوانند با سفر به آستارا از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های گردشگری شهرستان استفاده کنند که باعث اشتغالزایی، رونق و توسعه منطقه و درآمدزایی خواهد شد.

شهاب زاده با تاکید بر اینکه جذب و حمایت از سرمایه گذار در اولویت است، اظهار کرد: نباید برای سرمایه گذاری در شهرستان مانع تراشی کرد.

سرپرست فرمانداری آستارا با بیان اینکه فراری دادن سرمایه گذار بسیار آسان و جذب آن سخت است، گفت: انتظار دارم همه دستگاه های اجرایی و مدیران ادارات با اهتمام لازم و با عزمی راسخ از سرمایه گذاری در شهرستان حمایت جدی کنند.

وی با تاکید بر اینکه در راستای حمایت از تولید و توسعه اقتصادی، هیچ سرمایه گذاری در این شهرستان گردشگرپذیر استان گیلان نباید معطل بماند و ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری بطور سریع مشکلات این مسیر را برطرف کند، گفت: هرگونه تعلل در مورد سرمایه گذاری صاحبان صنایع، کارآفرینان و فعالان اقتصادی و گردشگری از سوی دستگاه های اداری و اجرایی پذیرفتنی نیست.

شهاب زاده ادامه داد: با توجه به امکانات موجود، تمامی تلاش خود را برای تسهیل روند سرمایه گذاری و حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران به کار می گیریم.

سرپرست فرمانداری آستارا تصریح کرد: این شهرستان مرزی و گردشگر پذیر استان گیلان دارای امکانات زیرساختی مناسبی در زمینه جلب و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و فرمانداری آستارا به عنوان مدیریت ارشد شهرستان از سرمایه گذاران واقعی حمایت می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا