حوادث و رویدادها

جمعه پرحادثه در محورهای جاده‌ای قزوین

ترندونی / قزوین رئیس مرکز آمبولانس قزوین گفت: جمعه 26 ژانویه 12 نفر در مناطق مختلف استان قزوین 12 نفر زخمی و یک نفر در اثر دو وسیله نقلیه جان خود را از دست داد.

سهیل سلطانی در مورد تصادفی که امروز جمعه 17 ژانویه رخ داد اظهار داشت: 19 ساعت 30 دقیقه. آنها در تماس با مرکز آمبولانس قزوین گزارش دادند که یک ماشین 206 در بزرگراه قزوین – تهران در یک کیلومتری پل طالقان واژگون شده است.

وی افزود: بلافاصله آمبولانس های پایگاه های آبیک و ناصرآباد به محل حادثه اعزام شدند که پنج نفر از مجروحان واژگون شدند و شهید رجا از قزوین منتقل شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و پزشکی قزوین ، رئیس مرکز پزشکی قزوین گفت: در تماس دیگری که ساعت 19:50 با مرکز درمانی قزوین شناسایی شد ، L90 در بزرگراه ابهر – تاکستان واژگون شد. منطقه قره باغ گزارش داد که بلافاصله آمبولانس های پایگاه قره باغ و هلال احمر به محل اعزام شدند.

وی افزود: در جریان این حادثه که منجر به هشت مصدومیت شد ، یک مسافر با خودروی ال 90 در محل جراحات جان خود را از دست داد ، سه نفر در یک آمبولانس پایگاه قره باغ و چهار نفر دیگر در هلال احمر مجروح شدند. کارشناسان فوریت های پزشکی به بیمارستان شفا تاکستان منتقل شدند و در آنجا قربانی در صحنه جان باخت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا