استان ها

پاشنه آشیل قزوین، فرهنگ کار جمعی است

براساس اخبار آنلاین قزوین؛ محمدحسین اسماعیلی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین که درگیر ترندونی قزوین است ، گفت: اهالی رسانه قزوین از مهارت های صحیحی برخوردار هستند تا از رقابت ناسالم به صورت هدفمند و حرفه ای خودداری کنند. اوه کار
وی افزود: “اگرچه به طور کلی هیچ نگرشی به اقدامات جمعی در جامعه وجود نداشت. اما این بیشتر در قزوین قابل مشاهده است. در حقیقت ، علی رغم توانایی های فرهنگی والای او ، پاشنه آشیل قزوین فقدان یک فرهنگ کار جمعی است که باید از درون مورد بررسی قرار گیرد.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: اگر قزوین افق های خود را گسترش داده و به یک فرهنگ سود جمعی به فرد می دهد ، قزوین مطمئناً آینده روشنی خواهد داشت.
مدیرعامل ارشاد قزوین با اشاره به فعالیت انجمن ها و تشکل های فرهنگی و هنری اظهار داشت: انجمن ها باید بستر همه سلیقه ها باشند و از عقاید یک طرفه و از بین بردن جلوگیری کنند. در واقع ، آنها باید با همه دیدگاه ها کنار بیایند و به جای از بین بردن آنها ، باید با مطالبه گری از دولت ، سازمان های خود را تقویت کنند.
وی در ادامه سخنان خود از وزارت فرهنگ و ارشاد به عنوان تنها متولی فرهنگ و رسانه یاد کرد که در تلاش است ضمن حفظ استقلال ، سازوکار خانه مطبوعاتی را برای حمایت از حقوق همسالان خود در ساماندهی اتحادیه ایجاد کند.
به گفته اسماعیلی ، سرویس هدایت قزوین در نظر دارد خانه مطبوعات از جمله آموزش و توسعه بانک اطلاعاتی را تقویت کند.

46

دکمه بازگشت به بالا