اقتصادی

محورهای شمالی یکطرفه شد – ترندونی

معاون مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک در محورهای شمالی گفت: جاده چالوس ، بزرگراه تهران – محورهای شمالی و هراز یک طرفه شده اند و هرچه به ساعات آخر امروز نزدیک شویم ، میزان ترافیک بیشتری خواهد بود.

مژگان جلیلیان در مصاحبه با ترندونی اظهار داشت: محورهای شمالی به استثنای جاده فیروزکوه ، گاه با ترافیک سنگین روبرو هستند. به نظر می رسد هرچه به ساعات کار امروز نزدیکتر شویم ، هرچه ساعت کار در تعطیلات نزدیکتر باشد ، میزان ترافیک بیشتر خواهد بود.

وی افزود: در محور چالوس ، بخشهایی مانند مرزن آباد به مکارود ، بار سنگینی وجود دارد که از ساعت 12 ظهر امروز از شهرستانک به مرزن آباد بسته شده و این محور از شمال به جنوب یک طرفه شده است.

معاون مرکز مدیریت راه های کشور ادامه داد: در حال حاضر در بزرگراه تهران – شمال مشکل ترافیکی نداریم. یک بخش از بزرگراه تهران – شمال بسته است و تردد در یک جهت از شمال به جنوب انجام می شود. البته محدودیت های ترافیکی پیش بینی شده باید تا ساعت 2 بامداد معتبر باشد ، اما لغو ، تمدید و تصمیم گیری در مورد محدودیت های ترافیکی به نظر پلیس بستگی دارد.

جلیلیان با بیان اینکه وضعیت محور هراز به گونه ای است که در تونل های بایجان شهندشت و آب اسک و سایر مکان های محور ترافیک سنگین وجود دارد ، اظهار داشت: تردد در بیشتر محورهای شمالی امروز از ساعت 16:00 تا 22:00 پیش بینی می شود. ترافیک سنگین اما روان است.

معاون مرکز کنترل راه های کشور وضعیت ترافیک در محور فیروزکوه را بزرگ و روان توصیف کرد و گفت: در بزرگراه قزوین – رشت شاهد ترافیک سنگین در عوارض امامزاده هاشم و رودبار و در محور فیروزکوه از 8 تا ساعت 12 شب تریلر و کامیون در مسیر شمال به جنوب ممنوع است ، به غیر از حامل های سوخت و کالاهای فاسدشدنی.

وی گفت: بر اساس آخرین گزارش ها و پیش بینی های هواشناسی ، محورهای شمالی تحت هیچ شرایط جوی نیستند و بارش های پراکنده فقط در استان های گیلان و خراسان شمالی پیش بینی می شود که تاکنون شاهد آن نبوده ایم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا