اقتصادی

احتمال یکطرفه شدن جاده چالوس

بر اساس آخرین دانش و آمار در حال حاضر ترافیک سنگینی در محور چالوس وجود دارد و به نظر می رسد مردم از این چند روز رایگان برای سفر به شمال استفاده کرده اند. به همین دلیل بر اساس اعلام پلیس راه، محور چالوس طی ساعات آینده و فردا احتمال یک طرفه شدن آن وجود دارد که اجرای آن به حجم ترافیک بستگی دارد.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون در محورهای هراز و فیروزکوه و اتوبان تهران – شمال و اتوبان قزوین – رشت رفت و برگشت و در محورهای شمالی ترافیک روانی وجود دارد. هیچ تداخلی ندارد، جوی است.

البته در محور جنوب به شمال چالوس (حدفاصل بیلقان به کندر و سروردار) و در محور قدیم تهران – بومهن در پیچ جاجرود ترافیک سنگین گزارش شده است که پیش بینی می شود در ساعات پایانی امروز این ترافیک تشدید شود.

از نظر شرایط جوی بارش تنها در برخی محورها در استان های مازندران و گلستان گزارش شده است.

با این حال، بر اساس تصاویر دوربین های نظارتی تردد شمار و گشت های چند شعبه در سراسر کشور، تردد در شب 1.5 درصد و سهم خودروهای سنگین 13.6 درصد کاهش یافته است. اوج ترافیک بین ساعت 5 تا 18 است. همچنین بزرگراه کرج – قزوین، بزرگراه تهران – کرج، کرج – تهران و بزرگراه قزوین – کرج پرترددترین محورهای مواصلاتی 24 ساعت گذشته بوده اند.

از سوی دیگر تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روزهای جمعه و شنبه (امروز و فردا) از ابتدای محور کارایا و تهران – شمال. . به مرزن آباد ممنوع است و با اطلاع پلیس راهنمایی و رانندگی در محل، تردد انواع وسایل نقلیه در همان روزها از ساعت 16 تا 24 از مرزن آباد به سمت کراچی و تهران انجام می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا