اقتصادی

ترافیک سنگین در جاده‌ها و یکطرفه شدن چالوس و هراز

بزرگراه تهران – شمال، محورهای چالوس و هراز (شمال – جنوب) در بسیاری از محورهای ترافیکی (در مسیر رفت و برگشت) یک طرفه شده است.

بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، تردد از محور کرج – چالوس (جنوب به شمال) تا اطلاع ثانوی ممنوع و ترافیک در این مسیر (شمال به جنوب) سنگین است. اناراکو، پل زنگولهو، نیسا و گرمابو. همچنین ترافیک از اتوبان تهران – شمال (جنوب به شمال) و ترافیک از محور هراز (جنوب به شمال) تا گزارش بعدی و ترافیک سنگین در محور هراز (شمال به جنوب) و لاریجان، بایجان، وانا، شاهاندشت، منطقه گزنک و آب اسک راه اندازی می شود.

وضعیت ترافیکی سایر محورهای شمالی به گونه ای است که ترافیک سنگین در محور فیروزکو (از شمال به جنوب) در روستاهای پل سفید، دماوند و گلهک، محور رشت – قزوین، در مناطق جنگلی سراوان، … رودبار و شیرین سو و در محور و اتوبان پردیس. منطقه جاجرود تهران گزارش شده است.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، در سایر محورهای مواصلاتی نیز وضعیت به همین منوال است. چشمه شور و حدفاصل بهشت ​​زهرا تا بزرگراه آزادگان، در محور تهران – فشم و بالعکس حد فاصل حاجی‌آباد رودک، اردبیل – آستارا و بالعکس در تقاطع حیران و محور گالیکش در جنگل گلستان مشاهده شد.

البته شرایط جوی در محورهای مواصلاتی متفاوت است به طوری که در محورهای شمالی مداخله جوی صورت نمی گیرد و در برخی از محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری بارش باران گزارش شده است. . ، استان های چوزستان و گیلان.

از سوی دیگر بر اساس تصاویر به دست آمده از دوربین های مدار بسته، سامانه های تردد شمار و گشت های چند شعبه در سراسر کشور به استثنای محورهای مسدود و ممنوع، محورهای مواصلاتی بقیه نقاط کشور باز و تردد در آنها عادی است. طی شبانه روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از 2 محاسبات تردد فعال در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته یک دهم واحد درصد افزایش داشته است. سهم خودروهای سنگین نیز 10.5 درصد است.

بر اساس این گزارش، اوج تردد از ساعت 18 تا 19 و حداقل از ساعت 16 الی 17 است و مردم می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا