اقتصادی

ترافیک سنگین در جاده چالوس، هراز و فشم

بر اساس آخرین گزارش‌های رسمی، ترافیک سنگین در محورهای شمالی از جمله چالوس، هراز و جاده فشم به تهران وجود دارد و احتمال تشدید این ترافیک در بقیه ایام تعطیلات نوروزی وجود دارد.

به گزارش ترندونی، بر اساس آخرین گزارش های مرکز مدیریت راه های کشور، ترافیک سنگین در محور چالوس – کرج حدفاصل میاناکو به مجلار و آرنگه به ​​وین و محور هرازی در جهت شمال به جنوب و محدوده گوزنگ، سنگین است، اما در محور فیروزکوه رفت و برگشت و وضعیت جوی در محورهای شمالی وجود ندارد.

بر اساس همین گزارش، در سایر محورهای مرکز کنترل راه های کشور مشکلی از نظر شرایط جوی و گره ترافیکی وجود ندارد و تنها در محور فشم – تهران در محدوده تقاطع قوچک ترافیک سنگینی ثبت شده است.

همچنین آخرین گزارش نوروزی مرکز حاکی از آن است که از آغاز طرح نوروزی 16 اسفند سال گذشته تا دیروز 14 فروردین ماه به طور میانگین 2 میلیون نفر در محورها و تقاطع های مواصلاتی تردد کردند. -تردد استان دیروز یک میلیون و 338 هزار و 300 وسیله نقلیه بود.

این دبی بین استانی نسبت به بازده زمانی مشابه در نوروز سال گذشته 50 درصد افزایش یافت. این جریان نسبت به مدت مشابه در نوروز 1399 بیش از 231 درصد افزایش و نسبت به مدت مشابه در نوروز 1398 حدود 19 درصد افزایش نشان می دهد.

همچنین در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی بیشترین تردد و سفرهای بین استانی در 4 فروردین ماه امسال صورت گرفت که بیش از 2 میلیون و 646 هزار و 100 دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی تردد کردند.

در استان‌های خوزستان، بوشهر، اصفهان، خراسان رضوی و هرمزگان، تردد بین استان‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 116، 111، 78، 74 و 71 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است. همان دوره سال گذشته به ترتیب.

از سوی دیگر، تعداد اعداد ثبت‌شده در دستگاه‌های پلاک‌سنج از 25 سنفد سال گذشته تا دیروز به بیش از 12 میلیون و 213 هزار و 200 شماره مختلف در استان‌های مختلف رسیده که از این تعداد 11 میلیون و 748 هزار و 900 شماره است. اینها افراد شخصی هستند و سهم تهران و البرز نسبت به استان های دیگر با بیش از 3 میلیون و 300 هزار خودرو همچنان بیشتر است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا