اقتصادی

هجوم مردم برای سفر در روزهای اوج امیکرون

با افزایش روزانه بیماری های عروق کرونا ویروس قلب و تعداد مرگ و میرها، تعداد افرادی که به سفر می روند نه تنها در حال کاهش نیست، بلکه به رکوردهای قبلی نزدیک می شود.

به گزارش ترندونی، بر اساس آمار وضعیت تردد بین استانی خودروهای مختلف، روز گذشته (پنجشنبه 26 بهمن ماه) یک میلیون و 823 هزار و 324 خودرو در محورهای مواصلاتی کشور تردد کردند که نسبت به روز گذشته یک میلیون و 754 هزار دستگاه افزایش داشته است. درصد

این افزایش تردد خودروهای متعدد در جاده‌های کشور در حالی اتفاق می‌افتد که بر اساس آخرین وضعیت کرونایی گزارش شده از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، طی یک روز گذشته ۱۹ هزار و ۳۱۷ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شده‌اند. و 187 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند.

10 بزرگراه تهران – کرج، کرج – تهران، کرج – قزوین، قزوین – کرج، تهران – ساوه، ساوه – تهران، تهران – شهریار، تهران – کم، تهران – جاجرود و کرج شهریار پرترددترین محورهای مواصلاتی در چند وقت اخیر بوده اند. . 24 ساعت. بیشترین ترافیک از ساعت 16 الی 17 و کمترین آن از ساعت 3 تا 4 بامداد بوده است.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، روز گذشته در برخی از محورهای شمالی بارندگی کم بود که به صورت پراکنده بود و محورهای شمالی (بزرگراه تهران – شمال و کراژ – چالوس) از ساعاتی پیش بسته است. هم اکنون در محورهای چالوس و هراز بارش برف و باران گزارش شده است.

همچنین ترافیک سنگین در محور چالوس (شمال به جنوب) و حدفاصل مرزن آباد به میاناکو، محور هراز (شمال به جنوب) و مناطق بایجان، شاهاندشت، آب اسک و مبارک آباد، فیروزکوه (شمال به جنوب)) و در محدوده بزرگراه گیلاوندو و پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران و جاجرود، اما در بزرگراه شمالی تهران (شمال به جنوب) و بزرگراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) ترافیک روانی وجود دارد.

در سایر محورها ترافیک سنگین در بزرگراه کرج – قزوین، پایانه شهید کلانتری، محور شهریار – تهران، میدان معدن و بزرگراه قزوین – کرج، کلانتری مهرشهر به سمت امامزاده طاهر و پایانه شهید کلانتری تا پل فردی گزارش شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا