جامعه و خانواده

تشریح ویژه برنامه های شادستان ۱۴۰۰ در تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در توصیف ویژه ای از برنامه های 1400 شادستان با ابراز تأسف از اینکه تابستان امسال مانند سال گذشته پایتخت شرایط کرونیا بود ، گفت: “برنامه های ویژه شادستان امسال افزایش نشاط اجتماعی و اوقات فراغت غنی. شهروندان از طریق رویکرد “تهران یک شهر برای همه” است ، فرصتی عالی برای ارتقا و بازیابی پایتخت فرهنگی و اجتماعی تهران هستند.

به گزارش ترندونی ، محمدرضا جوادی یگانه در سال 1400 م. وی در آستانه آغاز تابستان گفت: “تابستان امسال ، ما برنامه های ویژه ای را برای شهرداری تنظیم کرده ایم ، با استفاده از فن آوری های ارتباطی جدید و رویکرد محله محور ، به طوری که پروژه ها در همه زمینه های کلانشهر تهران. “بودن.

وی با تأکید بر اینکه تهران در تلاش است تاج گذاری در سازماندهی و اجرای برنامه های اجتماعی ، فرهنگی و تقویت کننده ایجاد نکند ، افزود: “یکی از اولویت های ویژه برنامه های 1400 شادستان ایجاد فرصت های مناسب برای تفریح ​​و فرصت های کم هزینه است. جهانگردی به جامعه. “شهروندان ، به ویژه بخشهای کم درآمد شهر. بنابراین ، برنامههای تسباتانی با در نظر گرفتن ویژگیهای جغرافیایی و همچنین زمینه اجتماعی و فرهنگی خاص هر منطقه در حال اجرا هستند.
جوادی یگانه با یادآوری لزوم توجه بیشتر به رویکرد خانواده در جو جامعه فعلی از طریق برنامه های محله ، ادامه داد: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و تقویت بنیان خانواده های ساکن در کلان شهر تهران.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی تهران با اشاره به اینکه وضعیت بیماری کرونا همچنان نگران کننده بسیاری از خانواده ها برای شرکت در برنامه های شهری است ، خاطرنشان کرد: کل برنامه ویژه 1400 شادستان با دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مصوب مرجع ملی کاملاً مطابقت دارد. ستاد فرماندهی و ستاد فرماندهی رزمی آنها همراه با کرونا در کلانشهر تهران برنامه ریزی و اجرا می شوند (طبق آخرین گزارش ها).

وی ارتقا و ترمیم سرمایه های فرهنگی و اجتماعی شهر را یکی از دغدغه های اداره این شهر دانست و افزود: در برنامه های ویژه 1400 شادستان توجه ویژه ای به هویت های مختلف شهروندان ، اقوام مختلف ، گروه های سنی و تنوع در شهر در 22 منطقه و منطقه سلیقه داشته باشید.

جوادی یگانه در مناسبت های مذهبی و ملی متاهل و محافظت شده ، شرکت در مشارکت ذینفعان ، جلب توجه افراد تحصیل کرده تهران و پیروی از موازین و قوانین اسلامی و اجرای همه برنامه های تابستانی معاونین اجتماعی و فرهنگی در Shadestan 1400 ، ما سعی کردیم فرصتی را برای جلب مشارکت متعادل شهروندان بین برنامه های منطقه ای و محلی ایجاد کنیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی وزیر تهران ، اجرای برنامه های مختلف برای گروه های اجتماعی با استفاده از رویکرد “تهران ، شهری برای همه” را از اولویت های 1400 شادستان برشمرد و اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد چارچوب هدف این برنامه های ویژه در مناطق 22 تهران. در پایان تابستان ، هر روز شاهد درک بیشتری از نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان خواهیم بود.

جوادی یگانه در بخشی دیگر از سخنان خود ، به طور مشخص برنامه های شادان از 1400 زیر گروه دولت و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی را تشریح كرد و گفت: همزمان با آغاز تابستان ، 1400 فعالیت برای احیای شهر تهران از طریق ادارات ، سازمان ها ، مشاغل و ستاد کمک های اجتماعی بخش قابل توجهی از این برنامه های ویژه عملا از طریق فن آوری های ارتباطی جدید به دلیل شرایط شریان بیماری کرونا در پایتخت انجام می شود.

وی در توصیف ویژه ای از برنامه های 1400 شادستان در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی تهران گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان ، اداره کل شادی فرهنگی کارناوال ، موسیقی ، عروسک و هنرهای نمایشی همراه با شروع از فصل تابستان ، جشنواره قصه گویی و تخیل ، فیلم قصه گویی تصویری تهران ، ژان تو ، مجموعه داستان شهر شهر و مجموعه مستند 16 قطعه ای تهران ، جشنواره عکس تهران ، پنجاه نفر ، یک شماره ، رادیو 1400 تهران و هدایای تهران (با الهام از نقوش هویت بصری) در 22 منطقه و برای عموم مردم.

به گفته جوادی یگانه از اداره کل زنان ، تابستان ، همزمان با سالگرد ازدواج ، روز ملی خانواده ، روز جهانی بیوه و هفته جهانی شیردهی ، برای عموم مردم ، به ویژه زنان آزاد است. ، مادران و دختران. بستر فضای مجازی را در اختیار خواهد داشت.

وی در توصیف ویژه ای از برنامه های DG Women Shadestan ، گفت: یک انتقال پر جنب و جوش در قالب فعالیت های ورزشی و اوقات فراغت ، مهارت ها و دوره های هنری برای گروه های سنی مختلف و ارائه خدمات مشاوره ای برای زنان و زنان در قالب پروژه خانواده یکی از برنامه های این اداره در سال 1400 است. در تابستان ، که در مجتمع های فرهنگی و تفریحی شهربانو و شهردوکت ، پارک های زنان و 22 منطقه و در فضای مجازی برگزار می شود.

به گفته جوادی یگانه ، سازمان لیگ های حافظه ، وبینارهای سلامت محور ، ارائه خدمات بهداشت روان ، دوشنبه های پیری و انتخابات مراکز بهداشتی در 22 منطقه از دیگر برنامه های ویژه اداره کل بهداشت است که هر دو بصورت آنلاین فعالیت خواهد کرد و در همسایگی برای ارتقا vital نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان تهرانی.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، وی در پایان گفت: علاوه بر اداره کل ، سایر سازمان ها ، شرکت ها و ستاد های این معاونت و مناطق 22 گانه تهران نیز میزبان ویژه عملکرد در ابتدای فصل تابستان. وی 1400 مورد را در دستور کار برنامه شادستان قرار داده است ، وی خاطرنشان کرد: آماده سازی یک مدرسه تابستانی مهارت و ایجاد کلمات آسمانی در وب سایت شهردار مدرسه و یک سیستم شاد از یک طرف و اجرای برنامه های ویژه. کودکان با همکاری مرکز رشد فکری. از طرف دیگر ، نوسازی آپارتمان ها و مانورهای خوب موتورسیکلت در 22 منطقه از برنامه های 1400 شادستان ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برای اطمینان از زنده ماندن تهران و ماندگاری آن است. طی سه ماه آینده

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا