جامعه و خانواده

برنامه راه دور پیشرفته اجتماعی باید روز شنبه تحت نظارت کامل و پیروی از پروتکل های بهداشتی اجرا شود



رئیس جمهور پس از دریافت گزارش های جداگانه از وزرای بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه مبنی بر اجرای طرح هوشمند فاصله و شروع فعالیت تجاری در همه استانها به جز تهران ، رئیس جمهور بر لزوم نظارت دقیق بر این طرح تأکید کرد. پروتکل های بهداشتی کامل که توسط وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری منتشر شده است.

به گزارش ترندونی ، قرار است مشاغل کم خطر در تهران نیز از 25 آوریل آغاز شود.

در این گفتگو ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از آخرین وضعیت استانهای گذشته و حال و تهران و میزان آماده سازی و ارزیابی عملکرد برنامه پیشرفته مسافت اجتماعی ارائه داد.

مصاحبه با سعید ناماکی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بر لزوم انجام این پروژه برای هماهنگی با سایر آژانس ها و نظارت دقیق و جدی توسط وزارت بهداشت تأکید کرد تا از رعایت پروتکل های بهداشتی همه شرکت های بازرگانی اطمینان حاصل شود.

در این مصاحبه ، عبدالرضا رحمانی فضلی همچنین گزارش کار کمیته امنیت و اجتماعی را ارائه داد و بر آمادگی وزارت کشور برای اجرای طرح مسافت هوشمندانه اجتماعی تأکید کرد.

در خلال این گفتگو رئیس جمهور خواستار همکاری مستمر بین وزارت کشور و وزارت بهداشت به منظور داشتن یک برنامه پیشرفته فاصله معنوی پیشرفته و فعال سازی بنگاه های کم خطر از روز شنبه شد. این امر باید در حمل و نقل عمومی ، به ویژه حمل و نقل عمومی پیاده سازی و کنترل شود.

انتهای پیام


کلیه محتوای این سایت مطابق با استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار خبر می نماید، به همین خاطر مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده سایت های منبع بوده و وب سایت ترندونی هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا