اقتصادی

رئیس: لازم است که یک برنامه جامع برای استفاده از اراضی باران خورده برای افزایش تولید تدوین شود



رئیس جمهور پروژه گرمسیری را یکی از مهمترین اولویت های بخش کشاورزی کشور توصیف کرد و دستورالعمل های لازم را برای توسعه سریع پروژه ارائه داد.

به گزارش ترندونی ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در گفتگو با وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: این طرح گرمسیری یکی از مهمترین اولویت ها در بخش کشاورزی کشور است و بر اساس بودجه اختصاص یافته برای این منظور ، این امر خواهد بود. این طرح تا زمانی که دکتر کاظم خاوازی ارائه کرده است ، پیش رفته است.

روحانی وقتی در مورد آب باران رحمت خدا و آمادگی برای کاشت بهار کشاورزان صحبت کرد ، تأکید کرد که اقدامات لازم در این زمینه باید در حوزه کاری وزارت به عنوان اولویت در نظر گرفته شود.

رئیس جمهور همچنین خواستار توسعه گلخانه ها شد و باید به توسعه گلخانه ها ، توسعه پرورش ماهی دریایی ، توسعه مناطق گرمسیری و تدوین برنامه های جامع برای تولید زمین هایی با آب باران توجه کند.

پروژه های کلان برای تنظیم و تغییر مسیر آب های گرمسیری در حال انجام است ، با هدف مدیریت و کنترل آب های سطحی و جلوگیری از جاری شدن سیل ، تأمین آب آشامیدنی کشاورزی و نیازهای اساسی مردم و توسعه استان های غربی و جنوبی کشور.

انتهای پیام


تمامی نوشته های سایت توسط پرتال پیشرفته خبری، اقدام به بازنشر می نماید، در نتیجه مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه آنلاین ترندونی هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا