اقتصادی

تاکید معاون اول رئیس جمهور بر حضور موثر بخش خصوصی برای بهبود وضعیت اقتصاد و تولید کشور

معاون اول رئیس جمهور وجود بخش خصوصی کارآمد و فعال را یکی از راه های بهبود وضعیت اقتصادی و تولیدی کشور عنوان و خاطرنشان کرد: دولت به جای مداخله گر به دنبال ناظر بودن در کنار فعالان حوزه تولید و صادرات است.

به گزارش ترندونی، دکتر محمد مخبر ظهر امروز (شنبه) در نشست مشترک هیئت مدیره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن، کشاورزی، تعاون و اصناف بر لزوم توانمندسازی تعاونی ها و بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: تیم اقتصادی دولت فعالان اقتصادی بخش خصوصی هستند. و رفع موانع

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهمیت حضور سازنده و فعال تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی در بازارهای جهانی گفت: پیگیری دیپلماسی اقتصادی یکی از راهکارهای دولت سیزدهم برای ارتقای تولید است.

دکتر. مخبر جهت گیری نقدینگی کشور در توسعه و رونق تولید و صادرات را از اهداف مهم اقتصادی خود دانست و آمادگی خود را برای واگذاری ساخت و ساز و تولیدات نیمه تمام به مردم و بخش خصوصی اعلام کرد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه اجرای نادرست سیاست اصل 44 در کشور تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد برخی از شیوه های اشتباه گذشته خصوصی سازی در کشور ادامه یابد.

در این نشست که بیش از 2 ساعت به طول انجامید، نمایندگان اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، اتاق بازرگانی و اتاق تعاون به بیان دغدغه ها و دغدغه های خود در بخش های مختلف از جمله خصوصی سازی پرداختند. دیدگاه فعالان اقتصادی کشور درباره جهش صادرات، باز کردن فضا برای بخش خصوصی و تعاونی ها، تامین مالی صنعت و فعالان صادرات از طریق بازار سرمایه، اجرای سند توسعه بخش تعاون، حذف قوانین و مقررات دست و پاگیر، مبارزه با فساد و استثمار شرکت های تعاونی

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا