اقتصادی

اولین پارک پلی پرولین کشور در ایلام افتتاح می شود

ترندونی / ایلاماس در پی سفر رئیس جمهور به استان ، وزیر نفت از میدان نفتی آذر مهران بازدید کرد و از سرمایه گذاری های قابل توجه وزارت نفت در دو صنعت بالادستی و پایین دستی در میدان های نفت و گاز استان ایلام به خبرنگاران خبر داد. به

جواد اوجی گفت: وزارت نفت 2 میلیارد تعریف کرده است. دلار در بخش تولید و همچنین 2 میلیارد دلار. دلار در بخش بعدی زنجیره ارزش پروژه برای صنایع پتروشیمی و جانبی.

وزیر نفت ادامه داد: این سرمایه گذاری ها از طریق وزارت نفت و شرکتهای تابعه بخش خصوصی ، صندوق بازنشستگی نفتی و هلدینگ خلیج فارس انجام می شود که طی پنج سال آینده فعالیت می کنند و مطمئناً اشتغال ، درآمد و محرومیت استان اسلامی را افزایش می دهند. نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وزیر نفت از افتتاح اولین پارک زنجیره ای تأمین صنعتی PP کشور در استان ایلام ، در کنار پالایشگاه پتروشیمی و گاز ایلام خبر داد و گفت: “کمک ها و سرمایه گذاران از بخش های مختلف نیز به طور فعال در این زمینه مشارکت خواهند داشت.

اوجی همچنین در زمینه مسئولیت اجتماعی اعلام کرد: در سفر آقای رئیسی به استان اسلامی ، بیش از 200 میلیارد تومان به مسئولیت اجتماعی اختصاص یافت که 100 میلیارد آن برای 117 پروژه ورزشی ، رفاهی ، آموزشی و بیمارستانی و 100 میلیارد دیگر نیز ارائه می شود. کمک تومان برای مقابله با حوادث در جاده های محلی استان.

وزیر نفت توسعه میادین نفتی مشترک در استان ایلام با عراق را از اولویت های دولت سیزدهم دانست و گفت: “4 درصد. ما توسعه هر میدان نفتی در هر منطقه را به همان منطقه اختصاص می دهیم تا مردم آن منطقه از این نعمت بهره مند شوند. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا