عمومی

افتتاح بزرگترین طرح آبرسانی غرب کشور

براساس پایگاه اطلاع رسانی ترندونی ،

سعید محمد عصر امروز در برنامه اصلی شبکه Khabar اظهار داشت: پس از اتمام پروژه گرمسیری ، آب کشاورزی به 110 هزار هکتار زمین ناباروری تأمین می شود که این امر برای 50 هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد می کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به اهمیت ساماندهی استان های مرزی در برخورد با مسائل آب و خاک ، اظهار داشت: 8 میلیارد دلار با برنامه رئیس به این موضوع اختصاص داده شد ، که این شروع خوبی برای اجرای پروژه های آبرسانی در غرب بود. .

سعید محمد گفت: پروژه های آب و خاک در سه نقطه از 12 استان مرزی و غربی کشور 350 هزار هکتار زمین کشاورزی را تأمین می کند و یک کار مستقیم دائمی 140000 در کشور ایجاد می کند.

وی با تأکید بر اینکه کشور ما مشمول مجازات نیست ، در مورد مواد معدنی کشور و اجرای پروژه خلیج آنلاین گفت:

محمد اظهار داشت: امیدواریم در صورت اجرای این طرح افرادی که به دلیل خشکسالی مجبور به مهاجرت شده اند برگردند و در عین حال از هدر رفت منابع آبی خودداری کنند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء همچنین به مشکلات اجرای پروژه ها اشاره کرد و افزود: 17 سد و 75 کیلومتر کانال و 150 کیلومتر تونل در این پروژه حفاری شده که این یکی از دلایل تاخیر در این پروژه است.

وی با توجه به اینکه در این پروژه گرمسیری حدود 8000 نفر در این پروژه مشغول به کار هستند ، وی در مورد استفاده از جوانان گفت: به حزب الله اعتماد کنید زیرا حزب الله جوان هدفمند نیست و هنوز کار درستی را انجام می دهد.

رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه بیشتر نیروهای اردوگاه برای اقتصاد مقاومتی هزینه می شوند ، افزود:

محمد استدلال كرد كه كار اين اردوگاه به صورت مأموريت انجام شده است نه سود محور و صرفاً براي حل مشكلات كشور طراحي شده است.

دکمه بازگشت به بالا