اقتصادی

پیشرفت ۸۵ درصدی طرح‌های آبرسانی محرومیت زدایی در شادگان

ترندونی/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه های آبرسانی محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با مشارکت آبفا شهرستان شادقان و صرف 490 میلیارد ریال تاکنون 85 درصد است. .

محمدرضا کرمی نژاد در گفت وگو با ترندونی، با بیان اینکه آبرسانی به 10 روستای شادگان در فروردین ماه جاری قطع شد، گفت: تامین آب در قالب طرح های فقرزدایی زمینه ساز توسعه پایدار به عنوان نسل های آینده است. از آن بهره مند خواهد شد.

وی افزود: ستاد امام حسن مجتبی(ع) اقدامات خوبی برای آبرسانی به روستاهای محروم انجام می دهد و از زحمات همه تلاشگران در این زمینه قدردانی می کنم.

مدیرعامل آفا خوزستان ضمن ارزیابی اقدامات کانون فقر و آفا خوزستان برای آبرسانی روستایی گفت: امیدواریم با اجرای اقدامات این پروژه به موقع و در 10 روستا از منصوره تا آلبوشباز.” این شعبه دارای آب آشامیدنی سالم و پایدار خواهد بود.

وی با بیان اینکه 6 هزار و 500 نفر ساکن در این طرح آبرسانی زندگی می کنند، افزود: یک هزار و 650 خانوار با این طرح آب شرب با کیفیت خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در خصوص محدوده اجرایی این پروژه گفت: در این پروژه 38 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و 2 هزار مخزن آب پاک با ظرفیت مترمکعب و توسعه دو ایستگاه پمپاژ در دستور کار قرار دارد که در حال حاضر با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال فعالیت است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا