اقتصادی

خسارت سیل به تاسیسات آبرسانی هفت شهر خوزستان

ترندونی/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: بر اثر بارندگی و سیلاب ناشی از پدیده موسمی تاسیسات آبرسانی باغ ملک، بهبهان، صیدون ایذه، ماهشهر، بندر امام، رامهرمز و هفتکل دچار خسارت و مشکل شده است. حل شدند.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت وگو با ترندونی، در خصوص خسارت وارده به تاسیسات و تجهیزات آبرسانی استان بر اثر سیل و پدیده موسمی، اظهار کرد: بارش شدید باران و جاری شدن سیل ناشی از پدیده بادهای موسمی موجب خسارت به تجهیزات و تاسیسات استان شده است. بخش‌های مختلف خوزستان آب‌رسانی آسیب دیده است.»

وی افزود: این بارندگی ها به تاسیسات آبرسانی باغ ملک، بهبهان، صیدون ایذه، ماهشهر، بندر امام، رامهرمز و هفتکل خسارت و مشکلاتی وارد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: به منظور تثبیت وضعیت تامین آب در شهرهای سیل زده، تلاش شبانه روزی انجام شده تا مردم مناطق مختلف با مشکل تامین آب مواجه نشوند.

کرمی نژاد ادامه داد: زمانی که در روستاهای استان مشکل تاسیسات یا چاه آب به دلیل آبگرفتگی وجود داشت، آب با تانکر به مردم تامین می شد تا مشکلی برای تامین آب شرب مردم ساکن در مناطق سیل زده وجود نداشته باشد.

وی گفت: بلافاصله در پی پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر شروع بارش های موسمی و سیلاب در خوزستان، تیم های عملیاتی عفافای خوزستان از ابتدای هفته جاری در آماده باش کامل به سر می برند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: همچنین ماشین آلات سنگین و سبک، تجهیزات کمکی و ژنراتورهای برق اضطراری در استان همگی در حالت آماده باش قرار گرفته اند تا کمترین مشکل را در استان شاهد باشیم.

کرمی نژاد ادامه داد: در حال حاضر وضعیت تاسیسات سایر شهرستان های خوزستان که دچار سیل نشده اند، نرمال و پایدار است و مشکل آب جاری در استان وجود ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا