حوادث و رویدادها

اطلاعیه رسمی تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۵ دی

آفتاب‌‌نیوز :

امروز با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس بسیاری از شهرستان‌ها تعطیل شد. بارش برف فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه نیز مدارس را به تعطیلی کشاند.

امروز مدارس اردبیل، همدان، آذربایجان شرقی و گیلان تعطیل بود. همچنین بارش برف ادارات اردبیل را نیز تعطیل کرد.

تعطیلی مدارس ۲۵ دی ماه

بر اساس اطلاعیه رسمی آموزش و پروش درباره تعطیلی مدارس فردا، به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی روز دوشنبه ۲۵ دی ماه در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

پیش بینی هوا در روز‌های آینده

صادق ضیاییان در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲۴ دی) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان و بخش‌هایی از خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و برف، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بیشینه بارش برف در این روز برای جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، غرب کردستان، اردبیل، ارتفاعات گیلان و البرز مرکزی خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه (۲۵ دی) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمال شرق، سه‌شنبه (۲۶ دی) در شرق و چهارشنبه (۲۷ دی) در غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

*در صورت اعلام تعطیلی مدارس سایر استان‌ها این گزارش به روز می‌شود.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا