سلامت و دانشکسب و کار ایرانی برتر

شکم بند ضد اشعه

جنین نوزاد به دلیل بافت ضعیف و تکامل نیافته، به شدت در برابر امواج رادیویی پیرامونی ما آسیب پذیر است. در واقع بافت سلولی ما توسط یک لایه از امواج الکترومغناطیسی احاطه شده تا عمل محافظت از عوامل بیرونی را انجام دهد ولی اگر امواج الکترومغناطیسی قوی تر و یا امواج الکترومغناطیسی ضعیف تر برای مدت طولانی تری این لایه محافظ سلولی را تحت فشار قرار دهد می توامد منجر به آسیب و یا تحریب بافت سلولی و مرگ سلولی شود.

حال هر چه سلول ها ضعیف تر باشند نسبت به امواج الکترومغناطیسی آسیب پذیری بیشتری دارند. این شکم بند یا به تعبیری گن ضد امواج بارداری در مقابل امواج الکترومغناطیسی 5G نیز کارایی 99.9999% خود را حفظ نموده و به بهترین شکل محیطی امن برای رشد جنین مادر باردار فراهم می آورد. به بیان دیگر گن بارداری ضد اشعه پارس شیلد با استفاده از قدرتمندترین لایه های حفاظتی طراحی و تولید شده است که می تواند تا ۷۵ دسیبل معادل ۹۹.۹۹۹% امواج الکترومغناطیسی را دفع نموده و به بهترین شکل از جنین نوزادتان محافظت نماید.

مزایای شکم بند (گن) بارداری ضد امواج الکترومغناطیس پارس شیلد:

اگر چه قیمت این محصول همانند قیمت شکم بند آرتان مناسب است و به دلایلی مانند راحتی و کمک به جلوگیری از افتادگی شکم بعد از دوران بارداری مورد استقبال قرار گرفته است، ولی دارای مزایا و معایبی نیز هستند:

    راحتی در استفاده و ایجاد ایمنی نسبی در برابر نفوذ امواج:

با توجه به گفته های بالا ضرورت وجود یه محافظ در دوران بارداری برای جنین ضروری است که این گن ضد امواج میتواند پوشش بسیار خوبی را برای مادران باردار و جنین نوزادشان ایجاد کند. راحتی در استفاده ، دست و پاگیر نبودن، قابلیت شستشو و استفاده از الیاف ضد حساسیت از جمله مزایای این محصول است.

    فری سایز بودن شکم بند بارداری ضد امواج

در بالای شکم بند ضد امواج تولید شده، یک کش تنظیم کننده وجود دارد که مادران باردار می توانند با استفاده از آن گن ضد اشعه را با توجه به حجم شکم شان تنظیم نمایند و دیگر مجبور نباشند که در سایز های مختلف شکم بندهایی با سایزهای مختلف خریداری نمایند.

    محافظت بسیار بالا ( ۷۰ دسیبل)

شکم بند های ضد اشعه پارس شیلد با استفاده از پارچه هایی با قابلیت شیلد بالا تولید شده اند به نحوی که تا حدود ۹۹.۹۹۹۹% جلوی برخورد امواج رادیوئی به جنین نوزاد را می گیرد. این پارچه های به دلیل توانایی محافظتی بالای ۷۰ دسیبل می تواند به راحتی کلیه امواج را بلاک نماید. (پارچه بکار رفته در گن ضد امواج پارس شیلد میتواند به راحتی امواج موبایل را بلاک نماید).

    سبک، راحت و قابل استفاده در تمام شرایط

گن بارداری ضد امواج پارس شیلد تا حد بسیار بالائی سبک و راحت بوده و میتوان آن را در هر شرایطی استفاده نمود.

چرایی استفاده از محصولات ضد اشعه بارداری:

بافت سلولی ما توسط هاله ای از الکترومغناطیس محافظت می شود، اما اگر این لایه محافظ توسط عوامل خارجی مانند امواج الکترومغناطیسی تحت تاثیر قرار گیرد، احتمال نقص در عملکرد سلولی و به مرور زمان تخریب سلولی را خواهیم داشت. متاسفانه هرچه این بافت سلولی ضعیف تر باشد میزان تخریب و آسیب بیشتر می باشد. با این فرضیه و با توجه به اینکه جنین نوزاد بافت سلولی ضعیفی دارد احتمال آسیب پذیری جنین نوزاد بیشتر خواهد بود.

طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی WHO، امواج الکترومغناطیسی یکی از مهمترین منابع تاثیر گذار بر سلامت انسان ذکر شده است. ازین رو این امواج به دلیل ضعف سلولی در جنین نوزاد می تواند اثرات مخرب تری بر روی جنین در حال رشد داشته باشد. این امر به نحوی می تواند اثرات مخربی داشته باشد که بهتر است بانوان باردار به غیر از مواقع ضروری از قرارگیری در محیط آلوده به امواج خودداری نمایند. در واقع می توان گفت استفاده از محصولات محافظ در برابر امواج الکترومغناطیسی مانند لباس بارداری ضد امواج، یک نوع مدیریت ریسک و پیشگیری از آسیب های احتمالی می باشد که به سختی قابل برگشت و جبران می باشد.

خطرات امواج در بارداری

قرار گرفتن خانم های باردار در معرض امواج الکترومغناطیسی طولانی مدت ، می تواند اثرات منفی بر روی جنین بگذارد. امواج الکترومغناطیس ، تنها به موبایل و وای فای محدود نمی شود ؛ بلکه بسیاری از وسایل زندگی از خود امواج الکترومغاطیس تابش می کنند. یکی از مهمترین اندام های جنین ، که شکل گیری آن در سه ماهه اول بارداری رخ می دهد ، مغز جنین است.

حتی در هنگام تولد نیز ، هنوز جمجمه نوزاد کاملا سفت نشده و امکان آسیب ، به غشاهای سلولی آن وجود دارد. اگر مادر در دوران بارداری ، به ویژه در ماه های اول در معرض امواج قرار گیرد ، این امواج به بافت رحم مادر نفوذ می کنند و می توانند سبب اختلال ، در رشد مغزی جنین شوند. آسیب مغزی جنین می تواند مشکلاتی چون ، بیماری اوتیسم ، عقب ماندگی ذهنی و سایر ناهنجاری ها را ، در او ایجاد کند. بیش فعالی ، یکی دیگر از اثرات مخرب ناشی از امواج الکترومغناطیس بر جنین ، می باشد.

مزایای استفاده از گن ضد امواج بارداری چیست ؟

حفاظت بالا از جنین در برابر جذب امواج :طبق تحقیقات انجام شده ، با استفاده از شکم بند ضد اشعه ، می توان تا 99 درصد از جنین در برابر امواج خطرناک ، محافظت کرد. بهتر است با توجه به تفاوت قیمت گن اسلیپ آرتان و این محافظت کننده امواج ، گن بارداری مناسب تر را انتخاب نمایید.

جذب شوک : گن بارداری ، می تواند از جنین در برابر ضربات ناگهانی به شکم ، محافظت کرده و اثرات آن را کاهش دهد.

تقویت آرامش ذهن مادر : در کنار تمام مراقبت های دوران بارداری ، مراقبت از ذهن و روان مادر نباید فراموش شود ؛ استفاده از شکم بند ضد امواج بارداری با الیاف نقره ، منجر به کاهش نگرانی های مادر در رابطه سلامت کودک شده و بدین ترتیب ، او احساس آرامش بیشتری خواهد داشت.

کمک به بهبودی سریع بعد از زایمان : همانطور که گفته شد ، استفاده از گن ضد امواج ، از بروز کشیدگی پوست در طی دوران بارداری ، جلوگیری می کند ؛ این امر موجب می شود ، شکم بعد از زایمان ، سریع تر به حالت قبل خود باز گردد.

سهولت در پوشیدن : شکم بند ضد امواج بارداری ، به گونه ای طراحی شده که بتوان به راحتی از آن استفاده کرد.

بافت یکپارچه و بدون درز : بسیاری از بانوان باردار در رابطه با چگونگی قرار گیری گن الیاف نقره در زیر هر نوع لباس ، نگران می باشند ؛ در این باره ، لازم به ذکر می باشد ؛ به کارگیری بافت یکپارچه و همچنین بدون درز در این محصول ، منجر شده ؛ پوشیدن آن در زیر هر نوع لباس ، غیر محسوس باشد.

موارد زیر دیگر مزایا و خواص گن ضد امواج بارداری را نشان می دهند :

  •     نرمی و لطافت آن ، امکان استفاده با تمامی لباس ها در مهمانی ، محل کار و غیره را فراهم آورده است.
  •     کمک به گردش خون
  •     دوام و ماندگاری طولانی
  •     ثبات شسشتوی بالا
  •     سبک و راحت
  •     و از این قبیل موارد

امواج الکترومغناطیس ریسک چه خطراتی را در زنان باردار افزایش می دهند ؟

مادران باردار موظف هستند برای حفظ سلامت خود و کودک شان در تمامی دوران حاملگی بای پرداختن به هر کاری ایمن ترین راهکار را انتخاب نمایند. عموما توصیه می شود زنان باردار در معرض امواج الکترومغناطیس قرار نگیرند ؛ زیرا طبق تحقیقات انجام شده این موارد می تواند برای جنین خطرناک باشند و ریسک بروز ناهنجاری و بیماری را بالا ببرند. از جمله عوارضی که از این نوع امواج ممکن است نمود پیدا کنند عبارتند از :

  1.     بروز چاقی مفرط در کودک بعد از به دنیا آمدن
  2.     احتمال دچار شدن به سرطان خون در کودک بالا می رود
  3.     همچنین امکان دارد نوزاد به آسم مبتلا شود
  4.     در برخی موارد قرارگیری مادر در معرض امواج ممکن است منجر به سقط جنین شود.

تابش امواج در سطوح منتشرشده توسط گوشی همراه و وای فای (Wi-Fi) دارای اثرات بیولوژیکی مضری است. مطالعات بسیاری نشان داده‌اند که این امواج از طریق رشد سلول‌ها، تکثیر DNA و عملکرد سلول‌های مغز اثرات منفی خواهند گذاشت. به همین دلیل، متخصصان سلامت بر این باورند که در دوران کودکی و حاملگی که رشد سلول‌ها سریع و پیچیده می‌باشد، انسان بیشتر در معرض خطر این امواج قرار دارد.

طبق برخی بررسی‌ها، یک مادر هر چه بیشتر از گوشی همراه استفاده کند، کودک آن بعد از زایمان از مشکلات رفتاری بیشتری رنج خواهد برد. مکانیزم این امر هنوز مشخص نشده است اما ازلحاظ تئوری امواج تابش شده از تلفن همراه می‌تواند بر ترشح منظم هورمون‌ها اثر گذاشته و متعاقباً بر رشد متابولیسم بدن و مغز تأثیر بگذارد.

سوالات متداول

شکمبند بارداری ضدامواج چیست؟

شکم‌بند ضد امواج تنکو که دارای تائیدیه از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و آزمایشگاه آنتن دانشگاه علم و صنعت ایران است در برابر امواج مضر از مادر و جنین محافظت می کند. این شکم‌بندهای محافظ علاوه بر حفاظت و جذب امواج و حفظ سلامت جنین، در جلوگیری از افتادگی شکم و همچنین کاهش کمردردهای شایع دوران بارداری کاربرد دارد.

چرا مادران باردار باید از شکم‌بند بارداری ضدامواج استفاده کنند؟

امروزه امواج الکترومغناطیس به جزء جدایی‌ناپذیر زندگی تبدیل شده‌اند؛ تلفن‌های همراه، اینترنت‌های بی‌سیم، تلفن‌های بی‌سیم و بسیاری از تجهیزات مورد استفاده، از امواج الکترومغناطیس برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کنند. مطالعات متعددی در مورد رابطه این امواج با سلامت انسان انجام شده است. از این رو توصیه می‌شود خانم‌های باردار به‌منظور حفظ بهداشت و سلامت جنین در طول مدت بارداری، از شکم‌بندهای بارداری ضدامواج استفاده کنند.

بعد از دوره بارداری و گذشت مدت زمانی پس از زایمان، چه گنی از لحاظ قیمتی مناسب است؟

برای فرمدهی بدن پس از زایمان ،قیمت گن ساعت شنی آرتان و کارایی این گن، نسبت به سایر محصولات مناسب تر است.

شکم‌بند تنکو چه مزیتی نسبت به نمونه‌های مشابه دارد؟

مزیت شکم‌بند ضد امواج تنکو نسبت به محصولات مشابه خارجی در این است که محصول ایرانی فاقد نانوذرات نقره هستند و مستقیماً با بدن تماس ندارند؛ همچنین شکم‌بندهای ایرانی امواج الکترومغناطیس را دفع و منعکس می‌کنند؛ درحالی‌که مکانیسم حفاظتی محصولات مشابه خارجی جذب امواج الکترومغناطیس است که این موضوع موجب ایجاد گرما در شکم‌بند می‌شود.

شکم‌بند تنکو چه ویژگی‌های دیگری دارد؟

این شکم‌بند در دوران بارداری موجب جلوگیری یا کاهش کمردرد می‌شود. استفاده از این محصول منجر به کاهش علائم کشیدگی پوستی می‌شود. به ریکاوری سریع پس از زایمان کمک می‌کند. سبک و راحت است و پوشیدن و باز کردن آن هم بسیار آسان است.

دکمه بازگشت به بالا