عمومیکسب و کار ایرانی برتر

تعمیر لوازم خانگی یا تعویض آن در نمایندگی دوو در هشتگرد

تاریخچه شرکت دوو

شرکت محصولات لوازم خانگی دوو در 22 مارس سال 1967 میلادی به مدیریت “کیم وو چونگ” در شهر سئول واقع در کره جنوبی تأسیس ‌شده است. در واقع نام این شرکت از نام مدیر آن گرفته ‌شده که به‌طور کلی از 2 قسمت به معنای عالی و woo تشکیل‌ شده است. دوو به زبان لغوی به معنای “جهان بزرگ” می باشد.

تا پیش از پیدایش بحران مالی در قاره آسیا در سال 1997میلادی این شرکت بعد از شرکت هیوندای به‌ عنوان دومین شرکت عظیم در کره جنوبی شناخته ‌شده می ‌شده است. شرکت دوو دارای بیش از 20 زیر مجموعه و شرکت مطیع می باشد که اکنون برخی از آن ‌ها در حوزه های صنعتی مختلف به‌ عنوان شرکت‌ های مستقل شناخته می شوند.

یکی از شرکت ‌های تابعه دوو شرکت دوو الکترونیک’ است که برای شرکت ‌های زیر مجموعه دوو در دهه 90، دهه حضور محصولات لوازم‌ خانگی با قدرت بالا در بازار بین ‌المللی شناخته می ‌شود.

این شرکت امروزه در کره جنوبی دارای سایت‌ های تولیدی پیشرفته در سطح جهان و بسیاری از کشورهایی نظیر لهستان، مالزی، مکزیک، اسپانیا، چین و ویتنام می ‌باشد. این کار بازگو کننده قدرت بالای رقابتی محصولات تولیدی دوو در سراسر جهان می باشد.

برند دوو یکی از برندهای قدیمی و معتبر است که سالیان متمادی است در زمینه تولید لوازم خانگی و لوازم برقی آشپزخانه فعالیت می کند. کیفیت محصولات برند دوو آنقدری زیادی است که می توان آن را به عنوان یکی از رقبای پر قدرت برندهای موفق همچونچون سامسونگ و ال جی دانست.

در سال 1975 میلادی: مجوز شرکت بازرگانی عمومی از طرف حکومت کره­ جنوبی که به کمپانی دوو تعلق گرفت.

در سال 1986 میلادی: با سرمایه­ مشترک 50/50 با شرکت جنرال موتور شرکت دوو موتورز تأسیس گردید.

در سال 1995 میلادی: شرکت دوو 60% شرکت اتومبیل سازی FSO لهستان را با قیمت 1/1 میلیارد دلاری خریداری نمود.

در سال 1996 میلادی: رئیس شرکت دوو کیم وو چونگ به جرم رشوه خواری محکوم شد.

در سال 1999 میلادی: کمپانی دوو با بدهی 50 میلیارد دلاری مواجه شد که در آخر منجر به ورشکستی شد.

درباره کیم وو چونگ

کیم وو چونگ پسر یکی از استانداران کره جنوبی بوده است. حوزه فعالیت اولیه‌ آن در زمینه پوشاک و نساجی بود که آن زمان سود خوبی را به همراه داشت.

سال‌ های ابتدایی کار و تولیدی شرکت دوو با آغاز دوره برنامه ها و سیاست های توسعه اقتصادی در کشور کره مقارن بود که شرکت‌ های صنعتی و اقتصادی در این دوره به خوبی مورد حمایت دولت قرار می گرفتند.

علاوه بر تلاش و تعهد مدیران و کارکنان کمپانی دوو، وام ‌های کم بهره و ضمانت‌ های قوی دولتی سبب شد تا بتواند در فاصله کمتر از 20 سال، تبدیل به دوو موتورز و سپس تبدیل به یک شرکت بزرگ خودروسازی در سطح جهانی شود.

در دهه 1990 میلادی این مجموعه در بسیاری از حوزه‌ های صنعت و اقتصاد از جمله ماشین آلات سبک و سنگین و نیمه سنگین، هتل داری، مخابرات، صنایع نظامی، کشتی سازی، هوایی، نساجی، بورس  وارد شد.

کیم وو چونگ مؤسس و رئیس هیئت مدیره کمپانی دوو در 10 اکتبر سال 2019 در سن 82 سالگی بر اثر یک بیماری مزمن در بیمارستان سوون واقع در جنوب سئول نیز در گذشت.

معرفی لوازم خانگی برند دوو

لوازم خانگی از آن دسته محصولاتی هستند که خرید هر یک از آنها نیاز به دقت زیادی دارد. مهم‌ترین نکته‌ایی که در خرید لوازم خانگی مورد توجه قرار می‌گیرد، برند تولید کننده آن است. اما بهترین مارک لوازم خانگی کدام است؟

شرکت‌ها و برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند؛ شرکت‌هایی که ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و امکانات منحصربه‌فرد برند خود را در محصولات خود به‌کار می‌گیرند. سامسونگ، دوو، بوش و ال جی از جمله بهترین مارک های لوازم خانگی هستند.

به همین واسطه تصمیم گرفتیم لوازم خانگی هر کدام از این ۴ برند را به‌صورت جداگانه و مجزا بررسی کنیم.

جالب است بدانید! شرکت دوو در سال ۱۹۹۰ به دستور دولت کره جنوبی برچیده شد. تاریخچه دوو با جاه‌طلبی و بلندپروازی گره خورده و مدیران شرکت از همان سال‌های اولیه تاسیس موفقیت‌های بزرگی را هدف قرار می‌دادند.

به‌همین واسطه سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف را در پیش گرفتند و به تولید محصولات مختلفی پرداختند. وسایل نقلیه، کشتی‌سازی، هوافضا، خدمات مالی و لوازم خانگی از جمله حوزه‌هایی هستند که دوو در آنها سررشته دارد.

شروع فعالیت دوو با تولید لباس و فعالیت در حوزه نساجی بود و سپس فعالیت خود را در زمینه کشتی‌سازی آغاز کرد. این برند در ادامه به حوزه‌های مختلفی ورود پیدا کرد که برخی از آنها تاثیر زیادی در موفقیت‌های آن داشتند.

در سال ۱۹۸۲ تصمیم به اجرای برنامه‌ایی پررسیک گرفته شد. کیم وو چونگ برای گسترش حاشیه سود شرکت دوو فعالیت خود را در حوزه خودروسازی آغاز کرد و بعد از آن بیشترین منابع شرکت را صرف این ایده شد.

قیمت ماشین لباسشویی دوو مدل dwk-7112 :  تومان۴,۸۹۹,۰۰۰

  • قدرت مطلوب، کیفیت بالا،طراحی زیبا ، کارآمد، برنامه‌های متعدد، سهولت استفاده،کنترل مصرف انرژی، درام الماسه نسل جدید (Star Drum)، سیستم شستشوی حباب‌ساز، سیستم هوشمند عیب‌یاب، برنامه‌های شستشوی اقتصادی، برنامه شستشوی تأخیری، شستشوی سریع 30 دقیقه‌ای، خشک‌کن قابل تنظیم،سیستم شستشوی ضد چروک، ولوم تنظیم برنامه‌.

آیا لوازم‌خانگی برند دوو در ایران نیز مونتاژ می‌شود؟

یکی دیگر از کشورهایی که کارخانه دوو در آن تأسیس شده و لوازم‌خانگی مربوط به دوو را عرضه می‌کند، ایران است. برخی از این محصولات در کارخانه دوو اصفهان مونتاژ می‌شوند و لازم است بدانید که تمام محصولات تولید شده در این کارخانه به طور دقیق و اصولی توسط کارخانه اصلی دوو در کشور کره بررسی و سپس به بازار عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید تمام لوازم‌خانگی مدنظر خود را از برند دوو که تحت لیسانس کره در کشور ایران فعالیت می‌کند خریداری کنید و از خدمات پس از فروش دوو در تهران نیز بهره مند شوید. این محصولات شامل یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی غیره می‌شود که معمولاً از محصولات پرفروش دوو به‌حساب می‌آیند و در مدل‌های متنوع و منحصربه‌فردی نیز تولید می‌شوند. باتوجه‌به درنظرگرفتن این ویژگی‌های منحصربه‌فرد معمولاً انتخاب اول افرادی است که می‌خواهند بهترین‌ها را برای منزل خود در نظر بگیرند.

تاریخچه لوازم‌خانگی دوو و این موضوع که اصلاً لوازم ‌خانگی دوو ساخت کجاست؟ را تقریباً برای شما توضیح دادیم، اما در این قسمت باید بیان کنیم که شرکت دوو توانسته با تولید بهترین لوازم لوکس و باکیفیت که از کارایی ویژه‌ای نیز برخوردار هستند رضایت تمام خریداران به طور کامل جلب کند. می‌توانید اطمینان داشته باشید که این شرکت با در اختیار داشتن خدمات کاملاً معتبر از طریق نمایندگی‌های موجود در استان‌های مختلف کشور توانسته در کوتاه‌ترین زمان ممکن به رفع تمام مشکلات موجود بپردازد؛ بنابراین می‌توانید بدون هر نگرانی و دغدغه محصولات اصلی دوو را خریداری کنید و برای تعمیرات آن به نمایندگی دوو در هشتگرد اعتماد کنید.

دکمه بازگشت به بالا