عمومیکسب و کار ایرانی برتر

قهوه ترک چطوری درست کنم

بهترین روش دم کردن قهوه ترک چیست؟

به ازای هر فنجان قهوه حدود ۵۰ میلی‌لیتر آب سرد و یک قاشق چای‌خوری قهوه ریز آسیاب‌شده و کمی شکر را در جذوه یا ایبریک بریزید. مخلوط را به خوبی هم بزنید و آن را بر روی حرارت ملایم قرار دهید تا کف کند. قهوه شما آماده است. جهت خرید قهوه گانودرما دکتر بیز کلیک کنید.

مشاهده بیشتر: بررسی مشخصات قهوه ترک مدیوم

قهوه ترک را چند دقیقه بجوشانیم؟

برای دم کردن یک قهوه ترک عالی با کف مناسب لازم است که قهوه برای مدت سه تا چهار دقیقه روی حرارت ملایم قرار داشته باشد. با گرم شدن تدریجی قهوه، کف روی آن شکل می‌گیرد. جوشاندن بیش‌تر یا کم‌تر از این مقدار باعث تغییر در طعم و میزان کف قهوه ترک می‌شود. قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز چقدر است؟

طعم دلنشین قهوه ترک در هر خانه

قهوه ترک یک نوشیدنی گرم و جذاب برای شروع یک روز پرمشغله است. علاقه‌مندان این قهوه معتقدند نوشیدن آن در طول روز، انرژی بیش‌تری برای ادامه فعالیت‌های روزانه به آن‌ها می‌دهد. این قهوه سریع آماده می‌شود و کافئین بالایی دارد. چنین ویژگی‌هایی این قهوه را به یک نوشیدنی محبوب در میان مردم تبدیل کرده است. اگر قصد خرید قهوه ترک را دارید، لازم است به زمان تهیه محصول و کیفیت دانه‌های قهوه استفاده‌شده توجه کنید. بهترین راه تهیه قهوه ترک از وب سایت رسمی قهوه ریو می باشد. شما می توانید تمامی لوازم جانبی قهوه ترک را از این وب سایت خریداری کنید.

 چگونه قهوه ترک با طعمی خوشمزه دم کنیم

برای هر نفر یک فنجان آب سرد را داخل قهوه جوش بریزید و برای هر فنجان یک قاشق مرباخوری سر پر قهوه را نیز داخل آن ریخته و بهم بزنید. برای هر نفر یک فنجان آب سرد و هر فنجان یک قاشق مرباخوری سر پر قهوه در قهوه جوش بریزید. پودر قهوه فوری موکا دکتر بیز رو از کجا تهیه کنیم؟

مرحله اول درست کردن قهوه ترک

اگر قهوه تان را شیرین میل می کنید می توانید شکر را به مقدار مورد نظرتان به آن اضافه کنید. پس از افزودن قهوه و شکر، آن را روی شعله ملایم گاز قرار دهید. عجله ای که نداریم پس خیلی کارهایتان را شمرده و دقیق انجام دهید.

در هنگام دم کردن قهوه باید کمی حساس و گوش به زنگ باشید. می توانید به جای یک قاشق مرباخوری به ازای هر فنجان قهوه، دو قاشق مرباخوری قهوه در آب بریزید. میزان مواد مصرفی در قهوه به مزاج شما بستگی دارد.

برای درست کردن قهوه ترک باید قهوه شما کاملا پودر شده باشد و حالت یکنواخت داشته باشد و بهتر است از قوری مخصوص قهوه جوش (ترجیحا استیل نباشد)، استفاده کرد. دهانه این قوری های مخصوص باریک تر از شیر داغ کن است و باعث جمع شدن بهتر فوم روی قوری می شود که کار را برای شما آسان تر می کند. همچنین بهتر است قهوه شما تازه آسیاب شده باشد که این مساله در طعم نهایی تاثیر بسزایی دارد.

پس از گذاشتن قهوه روی گاز با شعله ملایم، اگر آن را بهم بزنید دیگر فوم روی قهوه تان تشکیل نمی شود. یکی از نشانه های یک فنجان قهوه ترک خوب، فوم روی آن می باشد، البته به یاد داشته باشید تنها وقتی فوم به وجود می اید که از آب سرد استفاده کرده باشید. آب سرد می تواند آب لوله کشی یا آب معدنی و یا آب دستگاه تصفیه باشد. پس از گذاشتن قهوه روی گاز با شعله ملایم کمی صبر کنید قهوه که جوش بیاید مانند شیر بالا می آید.

دکمه بازگشت به بالا