حوادث و رویدادها

آخرین جزئیات امدادرسانی در متروپل/ ۵۲ تیم عملیاتی هلال‌احمر درجست‌وجوی مفقودان سانحه

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: عملیات کلانشهر با حضور 52 تیم عملیاتی جمعیت که 221 نفر از آنها امدادگر و نجاتگر تخصصی هستند با استفاده از تجهیزات لازم انجام می شود و عملیات تا پیدا شدن آخرین مفقود ادامه دارد. ”

به گزارش ترندونی، دکتر پیرحسین کولیوند در تشریح آخرین گزارش امدادی پس از ریزش ساختمان کلانشهر گفت: روز دوشنبه 11 خردادماه پس از دریافت گزارش ریزش ساختمان 10 طبقه کلانشهر، تیم های ارزیاب هلال احمر از ویلنیوس اعزام شدند. مرکز شهر. شعبه آبادان به محل حادثه اخطار در خصوص جابجایی احتمالی مجروحین صادر شده است. بلافاصله پس از ارزیابی سانحه، تیم های واکنش سریع هلال احمر و امدادگران به محل حادثه اعزام شدند و یک دستگاه رادیویی هلال احمر برای پوشش منطقه مستقر شد.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: در حال حاضر 52 تیم عملیاتی در عملیات امداد رسانی ساختمان کلانشهر حضور دارند که از این تعداد 221 تیم امدادی و نجات هلال احمر هستند. همچنین 46 خودروی اورژانس شامل 38 خودرو از خوزستان و 8 خودرو از استان های خاص (9 دستگاه آمبولانس، 4 خودروی امدادی، 21 خودروی کمکی، 2 دستگاه ارتباطی، یک دستگاه خودروی فرماندهی، یک دستگاه اتوبوس، آمبولانس آمبولانس و …) مورد استفاده قرار گرفت. در این عملیات

کولیونداس گفت: بر اساس گزارش سازمان اورژانس کشور تا کنون (ساعت 14 امروز 4 خردادماه) 56 نفر در این شهرستان تصادف کرده و 37 نفر مجروح شده اند و بر اساس گزارش وزارت کشور. لیتوانی در داخل، 19 نفر در این تصادف کشته شدند.

وی از نجات هفت نفر از زیر آوار به همراه سگ هایشان (جستجو و نجات) و موتورهای جستجوی الکترونیکی زنده خبر داد و با اشاره به اینکه سگ های یاب هلال احمر پس از مدتی نیاز به تعویض دارند، گفت: امروز تیم های سگ های هلال احمر در حال جستجو و جستجو هستند. نجات دادن تیم هایی از استان های فارس، اصفهان و کرمانشاه در محل حاضر شدند و تیم های تخصصی جستجوگر زباله از استان های کرمان و ایلام برای جایگزینی نیروهای امدادی و استفاده از نیروهای جدید به آبادان آمدند.

استفاده از 60 مجموعه تجهیزات بی سیم

رئیس جمعیت هلال احمر تجهیزات مورد استفاده در این عملیات را شامل بیل مکانیکی و تجهیزات آواربرداری و همچنین واحدهای هیدرولیک و تجهیزات بتنی تسریع کننده عملیات آواربرداری عنوان کرد و گفت: در حال حاضر پوشش رادیویی در حال ارسال به اد می باشد. . کارشناسان هلال از استان های بوشهر، لرستان و ایلام و 60 دستگاه تجهیزات رادیویی بی سیم دستی و خودروهای سیار به محل حادثه منتقل شدند.

فعال سازی تیم های صحرا و الحاق خانواده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ کولیوند با اشاره به اینکه اکیپ RDH هلال احمر خوزستان نیز امروز برای حمایت از مناطق درمانی و اورژانسی این منطقه فعال شد، افزود: تیم های الحاق خانواده ها برای حمایت از خانواده های مفقود شده و تیم های صحرا (ساماندهی مددکاری روانی) برای ارائه کمک های روانی. پشتیبانی و خانواده های مجروحان در محل حادثه حضور دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: عملیات دفع زباله و جستجوی مفقودین زیر آوار ادامه دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا