حوادث و رویدادها

برقراری بیمه و افزایش دستمزد امدادگران هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی بیمه نجات غریق در این جمعیت پس از 20 سال و افزایش حقوق این ناجیان غریق به چهار میلیون تومان خبر داد.

به گزارش ترندونی، پیرحسین کولیوند گفت: بستگانی که به عنوان امدادگر با هلال احمر همکاری می کنند بسیار زحمت می کشند، بنابراین بزرگترین دغدغه من بیمه و معیشت این امدادگران داوطلب بود. وارد شوید و از خدمات بیمه استفاده کنید.

کولیونداس تاکید کرد: امدادگران داوطلب هلال احمر تاکنون بیمه نداشته اند و برای 240 ساعت کار در ماه تنها یک میلیون و 200 هزار تومان هزینه سفر دریافت می کردند. امسال این قیمت به دو میلیون و 400 هزار تومان افزایش یافته و در مرحله بعد چهار میلیون تومان می شود و بیمه آنها تکمیل می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: اگر امروز از من بپرسید که سربازان دفاع مقدس چه روحیه ای داشتند، قطعاً می گویم خدمات اورژانس در پایگاه های امدادی را ببینید که چگونه با آنها کار می کنند. عشق و علاقه، این روحیه شبیه روحیه سربازان است».

در این زمینه بخوانید: جزئیات و نحوه بیمه ناجیان هلال احمر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، کولیوند افزود: من صدای نجاتگران هلال احمر هستم و در بدنم هستم، از کار آنها حمایت خواهم کرد تا زندگی خوبی داشته باشند. امروزه به ناجیان غریق بیمه بازنشستگی، غرامت، مدت خدمت و بیمه تکمیلی پس از 20 سال و مراحل بعدی ارائه می شود. معیشت و ثبات و امنیت شغلی این امدادگران در دستور کار هلال احمر قرار دارد. هلال احمر ایران در حال حاضر جزو پنج جمعیت بزرگ دنیاست پس باید تلاش کنیم که این سرمایه انسانی از دست نرود پس با تمام توان و جان در کنار آنها هستم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا