حوادث و رویدادها

هلال احمر از روسیه بالگرد می‌خرد

جمعیت هلال احمر و یک شرکت روسی تفاهم نامه ای در مورد خرید هلی کوپترهای امدادی امضا کردند.

به گزارش ترندونی ، کریم همتی ، رئیس جمعیت هلال احمر ، در مراسمی که امروز پیش از ظهر در ساختمان صلح جمعیت هلال احمر برگزار شد ، گفت: «جمعیت هلال احمر به دلیل قابلیت ها و اثربخشی فعالانه درگیر رویدادهای داخلی و خارجی است. 1999 یک انفجار در بیروت و یک زمین لرزه در سیساک رخ داد که دو رکورد کمک به جمعیت را ثبت کرد.

وی در مورد انفجار در بیروت گفت: “در این حادثه ساکنان هلال احمر در کمتر از 24 ساعت به منطقه رسیدند و در زلزله سی سخت در کمتر از یک ساعت و به لطف خدا توانستیم به زخمی ها کمک کن “

رئیس جمعیت هلال احمر اضافه کرد: “ما طبق مقررات منشور بین المللی و میثاق بین المللی و همچنین آموزه های اسلام به همه مردم در سراسر جهان ، فارغ از مذهب ، مذهب و نژاد ، خدمات ارائه می دهیم. و خدا را شکر می کنیم که جمعیت هلال احمر را تأسیس کرد. نام خوب او در ذهن بود.

به گفته همتی ، هلال احمر ایران سازمانی بشردوستانه و یکی از پنج کشور برتر جهان است و در حال حاضر بیش از دو میلیون عضو داوطلب جوان و داوطلبانه به طرق مختلف با افتخار و داوطلبانه با آن همکاری می کنند.

وی در مورد تفاهم نامه خرید هلیکوپترهای امداد و نجات با شرکت هلیکوپتر راشا گفت: “نوسازی و نوسازی ناوگان امدادی از اولویت های جمعیت هلال احمر است و این تفاهم نامه نیز در این زمینه امضا شد. هلال جمعیت اضافه خواهد شد.

در این جلسه ، باگینسکی ، مدیر عامل شرکت هلیکوپتر راشا نیز با ابراز خوشحالی از حضور در ایران گفت: “وظایف جمعیت هلال احمر در ایران در روسیه توسط دو وزارت اورژانس و وزارت بهداشت انجام می شود. و من می دانم که مسئولیت سنگین این ساکنان هستند.

وی با توجه به مشخصات هلی کوپترهای ساخت شرکت هلیکوپتر راشا گفت: هلی کوپتر ساخت شرکت راشا ممکن است در شرایط مختلف آب و هوایی فعالیت کند. ما همچنین متعهد هستیم که در آینده بیشتر کار کنیم و تکنسین های شما را آموزش دهیم.

کاظم جلالی ، سفیر ایران در روسیه ، نیز ضمن تبریک به امضای تفاهم نامه گفت: خوشبختانه چند سال بعد سرانجام شاهد نتیجه گیری با جدیت و تلاش های جمعیت هلال احمر و به ویژه دکتر همتی هستیم. قرارداد خرید هلی کوپتر. “و روسیه خواهد بود ، و ما امیدواریم که در آینده نزدیک توافقات بیشتری بین دو کشور به دست آوریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا