ورزش و تندرستی

حسن یزدانی بچه است و متوجه نمی‌شود!

به گزارش خبرگزاری ترندونی؛ در حاشیه مراسم استقبال از کشتی، پدر حسن یزدانی اظهارات عجیبی را علیه علیرضا دبیر انجام داد. وی پیش از آمدن حسن یزدانی در گفتگویی گفت: حسن برای خوشبختی مردم مبارزه می کند; پسرم دنبال رئیس فدراسیون، سرمربی، شورای شهر و نماینده مجلس نیست. پسرم می خواهد وقتی کشتی تمام شد به بچه ها آموزش بدهد. سوال من این است آقای وزیر نیم ساعت مانده به فینال چرا به پسرم گفت با کشتی گیر 110 کیلوگرمی تمرین کند تا ضربان قلبش بالا برود؟ او باید پاسخ دهد. چرا سبک کشتی حسن یزدانی زیر کتف کار می کند اما در مصاحبه ای می گوید کشتی فقط زیر شانه نیست؟ حسن یزدانی همه کارها را انجام می دهد و یک کشتی گیر چیره دست است. حسن توسط آنها ساخته نشد، بلکه توسط یک مربی سازنده ساخته شد.

وی افزود: اینجا جواب می خواهم. چرا آقای عامل گفت رحمان عموزاد به سبک حسن یزدانی کشتی می گیرد اما در هنگام باخت نامی نیاورد. همه کشتی گیران سبک حسن زیر شانه هستند. آیا بعد از 27 سال می خواهد کشتی حسن را جایگزین کند؟ حسن باید کشتی اش را بگیرد. آیا برای تغییر سبک خود زود است؟ من وکیل پسرم هستم. محبوبیت او لطف و محبت مردم است. پسرم دنبال رکورد نیست. او به دنبال این چیزها نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حسن یزدانی از این صحبت ها ناراحت است، گفت: حسن آقا باید ناراحت شود. من پدرش هستم. حسن آقا هنوز بچه است و نمی فهمد. او هم دوست ندارد من مصاحبه کنم، اما صبرم لبریز شده و بعدا خیلی حرف خواهم زد.

بیشتر بخوانید:

258 258

دکمه بازگشت به بالا