ورزش و تندرستی

پازوکی قهرمان ١٤و ١٦ سال و صادقی‌زیدی قهرمان ١٢ سال شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس ، مسابقات سنی تنیس که به همت یزد برگزار شد با معرفی نفرات برتر رده های سنی 1 ، 2 و 2 سال به پایان رسید.

پس از شکست علی یزدانی در رده سنی زیر 6 سال ، مبین اکبرپور دوم شد ، در حالی که آرین صفاری و محمد پارسا افسری سوم شدند. مسابقات گروه هفت ساله با مسابقات فینال سام پازوکی و کیانو کریمی همراه بود که مقابل سام پازوکی 3 بر صفر به مقام قهرمانی رسید.
کیان کریمی نایب قهرمان شد و سومین عنوان کلی به یاسین حاجیلو و طاها وزیری اهدا شد.

در فینال هفت ساله ، سام پازوکی با پیروزی 3 بر صفر مقابل امیر مهدی فرخ پور برای دومین بار در این فصل به مقام قهرمانی دست یافت. رادیناس فهیمی در کنار مهراد منصوری فرموجه مشترکین به مقام سوم رسیدند.

مسابقات گروهی 4 ساله کیارش صادقی زیدی با پیروزی در فینال مقابل سروش مدنیان 3 بر صفر قهرمان شد. سروش مدنیان دوم شد ، و دانیل مشتاقی فرد و اریکاس عابدین زا ده به طور کلی مقام سوم دریافت کنید آورده شده.

پیش از این مسابقات توسط یزد در قسمت دختران هدایت می شد و نتایج به شرح زیر بود دریافت کنید آمد:

زیر 12 سال فردا علیمی نتایج (2-6 و 2-6) صبا خیرمنش برنده شد و قهرمان شد ، خیرمنش او در جایگاه دوم ایستاد او متولد شد رضا زاده وهانا شعبانپور با یکدیگر آنها سوم شدند.

در گروه سنی زیر 14 سال ، مهرانه ظهوریان مقابل کیمیا گلزنی کرد (1-6 و 2-6) ثاقب تهران برنده شد و نیلی عطفی و محیا عابدینی عنوان سوم را کسب کردند.

در رده سنی زیر 16 سال مهرانه ظهوریان در ست دوم با غلبه بر یاسمن یزدانی حریف خود را شکست داد و دوباره قهرمان یزدانی شد نایب قهرمان شد و ماهیا عابدینی و مهرانا سلیمانی پور در رده سوم قرار دارد دریافت کنید آورده شده.

سرانجام در گروه سنی زیر 18 سال امتیاز مهراز رضویان (1-6 و 2-6) جیران رشیدی برنده شد و قهرمان شد رشیدی دوم شد و مهرانا سلیمانی پور و آسالا جاویدان عنوان سوم را به دست آوردند.

سراوری مسعود مسئول این دوره از مسابقات قسمت پسران است خمر و Soyudi مسئول مدیریت بازی بود.

سراوری رقابت دختران توسط نگار دادخواه انجام شد حسانی او مسئول مدیریت بازی بود.

دکمه بازگشت به بالا