اقتصادیکسب و کار ایرانی برتر

لینک جوین تلگرام چه تفاوتی با لینک عادی دارد؟

لینک جوین کانال یا گروه تلگرام به چه کار شما میآید؟

همانطور که می‌دانید، لینک جوین باعث می‌شود کاربر بلافاصله عضو کانال تلگرام شما شود. پس استفاده از آن می‌تواند در بازخورد تبلیغات شما نتیجه بسیار مثبتی داشته باشد و کاربران بسیار بیشتری را تبدیل به ممبر کانال تلگرام شما کند. البته، تبلیغات تنها استفاده لینک جوین نیست. کاربرد دیگر این لینک زمانی است که شما قصد خود را دارید. در این هنگام، شما باید یک لینک جوین در اختیار ما (یا هرکس دیگری که با او کار می‌کنید) قرار دهید و بنابراین باید طرز ساختن این لینک‌ها را بلد باشید.

لینک جوین تلگرام چه تفاوتی با لینک عادی دارد؟

در این بخش در مورد انواع لینک‌های تلگرامی و تفاوت آنها صحبت می‌کنیم. البته، بهتر است ابتدا در مورد کانال‌های تلگرامی صحبت کنیم و بعد به سراغ گروه‌ها برویم. هر کانال در تلگرام، دارای یک آدرس مخصوص به خودش است که به نام آی‌دی (ID) شناخته می‌شود و با علامت @ مشخص می‌شود. شما هم حتماً این آدرس‌ها را دیده‌اید. برای مثال یکی از دوستان شما آدرس کانال @Jushe_Shirin را برای شما ارسال کرده است. این لینک عادی یک کانال است که شما در ابتدای ساختن کانال باید به تلگرام بدهید و به راحتی هم می‌توان آن را پیدا و حتی عوض کرد. کافی است وارد اطلاعات کاربری خود شوید.

 

اما مساله این است که وقتی کسی روی این لینک کلیک کند، فقط وارد کانال شما می‌شود و تازه باید دکمه عضویت (Join) در انتهای صفحه را فشار دهد تا عضو کانال شما شود. و خب، بسیاری مواقع پیش می‌آید که شخصی کانال شما را دوست دارد، اما فراموش می‌کند این دکمه را فشار دهد. ولی راه دیگری هم وجود دارد.

دکمه عضویت

دکمه عضویت (join) برای کانال‌های تلگرامی است که در دسترس همگان هستند و اصطلاحاً به آنها کانال عمومی (public) می‌گویند. اما وقتی یک کانال خصوصی (private) باشد و همه نتوانند در آن عضو شوند، مساله کمی فرق می‌کند. اگر یک کانال تلگرام خصوصی باشد، دیگر خبری از یک آی‌دی مثل @jazabha نیست. بلکه شما یک آدرس (یا بگوییم لینک) خواهید داشت که مخاطب با کلیک بر روی آن، بلافاصله عضو کانال خصوصی شما میشود. بدون اینکه لازم باشد دکمه Join را بزند (گروه تلگرام هم دقیقاً همینطور کار می‌کند.) و همانطور که گفتیم، این لینک‌های تلگرامی به عنوان لینک جوین شناخته می‌شوند.برای خرید ممبر پروکسی تلگرام لطفا کلیک کنید

و اما خبر خوب چیست؟ یک راه وجود دارد که حتی اگر کانال شما یک کانال عمومی تلگرام است، باز هم برای آن یک لینک جوین بسازید که دقیقاً عملکردی مشابه لینک گروه‌ها و کانال‌های خصوصی تلگرام دارد. در ادامه این موضوع را به شما آموزش می‌دهیم.

راهنمای قدم به قدم ساخت لینک جوین برای کانال عمومی

خب، حالا که به خوبی با تفاوت لینک کانال‌های عمومی و خصوصی تلگرام آشنا شدید، وقت آن است که به سراغ آموزش اصلی برویم که نحوه ساختن لینک جوین برای یک کانال عمومی است. اما ابتدا ذکر دو نکته حائز اهمیت است. نکته اول اینکه ساخت لینک جوین فقط از طریق تلگرام اندروید و دسکتاپ (کامپیوتر) ممکن است. یعنی نمی‌توان لینک جوین یک کانال را به کمک تلگرام آیفون ساخت. نکته دوم هم اینکه عضویت اتوماتیک فقط در گوشیها اتفاق میافتد و بنابراین روی کامپیوتر، عملکرد لینک ساخته شده را تست نکنید.

من در ادامه این مسیر را به صورت قدم به قدم با شما طی می‌کنم. توجه داشته باشید که هر چند آموزش من بر اساس نسخه کامپیوتر تلگرام انجام می‌شود، اما برای نسخه اندروید تلگرام نیز شما مسیر مشابه‌ای را طی می‌کنید.

اقدامات لازم برای ساخت کانال عمومی

قدم اول: اولین کاری که باید انجام دهید، این است که کانال عمومی خود را تبدیل به کانال خصوصی کنید. برای اینکار، وارد صفحه اطلاعات کانال خود شوید و بر روی نوشته edit در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید. در گوشی‌های اندرویدی، گزینه تنظیمات با علامت چرخ دنده نمایش داده می‌شود.

قدم دوماز طریق بخش تنظیمات در تلگرام کامپیوتر خود، گزینه change public channel را بزنید. در گوشی‌های اندرویدی نیز، شما باید گزینه channel info را فشار دهید.

قدم سومدر صفحه‌ای که باز می‌شود، شما می‌توانید نوع کانال خود را انتخاب کنید. گزینه private channel را فشار دهید و نگران چیزی هم نباشید.

قدم چهارمزمانی که شما گزینه خصوصی را انتخاب می‌کنید، بخش Link صفحه تنظیمات تغییر می‌کند و دیگر یک آدرس ساده نیست. کافی است روی این گزینه Copy کلیک کنید (یا در گوشی خود آن را لمس کنید) تا به صورت اتوماتیک کپی شود.

تبریک می‌گویم. شما اکنون صاحب یک لینک جوین مستقیم برای کانال عمومی خود هستید که هر زمان کسی روی آن کلیک کند، بلافاصله عضو کانال شما می‌شود. (البته فقط در گوشی و نه کامپیوتر)

آیا سوالی در مورد لینک جوین کانال تلگرام دارید؟

همانطور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره کردیم، تلگرام دارای نسخه‌های مختلفی است که تفاوت‌های متعددی اما جزئی درمقایسه با یکدیگر دارند. البته باید به این موضوع اشاره کرد که مسیر کلی برای ساخت لینک جوین درتمامی این نمونه‌ها یکسان است. (در ضمن، فراموش نکنید که ساخت لینک جوین در گوشی‌های آیفون ممکن نیست.)

در نهایت، اگر سوالی در مورد ساخت لینک جوین تلگرام برای شما پیش آمد و در مسیر خود کمی سردرگم شدید، می‌توانید این سوال را از طریق بخش نظرات با ما مطرح کنید

بنا به دستور کارگروه مصاديق محتواي مجرمانه اين مقاله فاقد هرگونه ارزش و اعتباري است.

چطور بايد لينک کانال يا گروه تلگرام خود را پيدا کنيم؟ اين سوالي است که هميشه مشتريان ما هنگام تبليغات در تلگرام مي پرسند. به همين دليل بود که تصميم گرفتيم يک آموزش کامل در اين مورد منتشر کنيم تا به شما در مورد نحوه ساختن لينک جوين براي يک گروه يا کانال تلگرام را بگوييم. حالا شايد بپرسيد منظور از لينک جوين تلگرام دقيقاً چيست؟ لينک جوين يک آدرس براي کانال شماست که با کليک بر روي آن، کاربر بلافاصله عوض کانال / گروه شما مي شود.

با من همراه باشيد تا بيشتر در مورد لينک هاي عادي و جوين تلگرام صحبت کنيم.

لينک جوين کانال يا گروه تلگرام به چه کار شما مي آيد

همانطور که متوجه شديد، لينک جوين باعث مي شود کاربر بلافاصله عضو کانال تلگرام شما شود. بنابراين استفاده از آن مي تواند در بازخورد تبليغات شما نتيجه بسيار مثبتي داشته باشد و کاربران بسيار بيشتري را تبديل به ممبر کانال تلگرام شما کند. البته، تبليغات تنها استفاده لينک جوين نيست.

کاربرد ديگر اين لينک زماني است که شما قصد خريد ممبر براي کانال تلگرام خود را داريد. در اين هنگام، شما بايد يک لينک جوين در اختيار ما (يا هر کس ديگري که با او کار مي کنيد) قرار دهيد و بنابراين بايد طرز ساختن اين لينک ها را بلد باشيد.

راهنماي قدم به قدم ساخت لينک جوين براي کانال عمومي

خب، حالا که به خوبي با تفاوت لينک کانال هاي عمومي و خصوصي تلگرام آشنا شديد، وقت آن است که به سراغ آموزش اصلي خودمان برويم که يعني نحوه ساختن لينک جوين براي يک کانال عمومي. ولی ابتدا ذکر دو نکته حائز اهميت است. نکته اول اينکه ساخت لينک جوين فقط از طريق تلگرام اندرويد و دسکتاپ (کامپيوتر) ممکن است. يعني نمي توان لينک جوين يک کانال را به کمک تلگرام آيفون ساخت. نکته دوم هم اينکه عضويت اتوماتيک فقط در گوشي ها اتفاق ميافتد و بنابراين روي کامپيوتر، عملکرد لينک ساخته شده را تست نکنيد.

من در ادامه اين مسير را به صورت قدم به قدم با شما طي مي کنم. توجه داشته باشيد که هر چند آموزش من مطابق نسخه کامپيوتر تلگرام انجام مي شود، ولی براي نسخه اندرويد تلگرام نيز شما مسير مشابهي را طي مي کنيد.

قدم اول: اولين کاري که بايد انجام دهيد، اين است که کانال عمومي خود را تبديل به کانال خصوصي کنيد. براي اينکار، وارد صفحه اطلاعات کانال خودتان بشويد و بر روي نوشته edit در بالا سمت راست صفحه کليک کنيد. در گوشي هاي اندرويدي، گزيه تنظيمات با علامت چرخ دنده نمايش داده مي شود.

قدم دوماز طريق بخش تنظيمات در تلگرام کامپيوتر خود، گزينه change public channel را بزنيد. در گوشي هاي اندرويدي نيز، شما بايد گزينه channel info را فشار دهيد.

قدم سومدر صفحه اي که باز مي شود، شما ميتوانيد نوع کانال خود را انتخاب کنيد. گزينه private channel را فشار دهيد و نگران هيچ چيز هم نباشيد.

قدم چهارمزماني که شما گزينه خصوصي را انتخاب مي کنيد، بخش Link صفحه تنظيمات تغيير مي کند و ديگر يک آدرس ساده نيست. کافي است روي اين لينک کليک کنيد (يا در گوشي خود آن را لمس کنيد) تا به صورت اتوماتيک کپي شود.

قدم پنجمحال کافي است گزينه Cancel را فشار دهيد تا کانال شما بدون هيچ تغييري (به صورت عمومي) باقي بماند. تبريک مي گويم. شما اکنون صاحب يک لينک جوين مستقيم براي کانال عمومي خود هستيد که هر زمان کسي روي آن کليک کند، بلافاصله عضو کانال شما مي شود. (البته فقط در گوشي و نه کامپيوتر)

منبع : drtelegram.com

دکمه بازگشت به بالا