ورزش و تندرستی

چرا عضو هیات رئیسه و رئیس مسابقات لیگ استعفا ندادند؟

آفتاب‌‌نیوز :

حسین خبیری پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ان‌شاءالله در انتخابات امروز یک انتخاب اصلح انجام می‌شود و فردی شایسته با انتخاب مجمع مسئولیت هیات فوتبال تهران را برعهده می‌گیرد و فوتبال تهران را به جایگاه واقعی‌اش می‌رساند.

وی در مورد انصراف خودش از نامزدی در انتخابات گفت: البته من به آن اساسنامه ایراد گرفتم، چون قانونی که به عضو هیأت رئیسه یا رئیس برگزاری مسابقات لیگ اجازه می‌دهد در انتخابات شرکت کند، ولی به عضو هیات مدیره یک باشگاه می‌گوید انصراف بدهد، کلی ایراد دارد. ولی امروز شأن واقعی فوتبال تهران را نشان خواهد داد و ارزش و اهمیت فوتبال تهران مشخص شد. هم فوتبال تهران، هم اداره کل ورزش و جوانان و هم هیات‌های شهرستان‌ها نشان می‌دهند که می‌خواهد اتفاق خوبی برای فوتبال رخ بدهد.

خبیری در مورد اینکه خودش بزرگ‌ترین منتقد شیرازی، رئیس سابق هیات فوتبال تهران بود، گفت: من یکی از منتقدین بودم، اما هر کسی این فضا را نمی‌دید که صحبت کند. انتقادی هم اگر بود نقد به اداره فوتبال تهران بود. هیات فوتبال تهران به اندازه چند فدراسیون مخاطب دارد و هم تأثیرگذار است، اما اتفاق خوبی رخ داده است و آنکه واقعا شایسته است، مجمع عمومی اکنون ۴۸-۴۷ رای دارد و انتخاب خوبی انجام خواهد داد و آن کس که شایسته است انتخاب می‌شود و فرد منتخب تازه در شروع کار است و با مجمع و هیات‌های مطالبه‌گر روبروست و واقعا باید برای فوتبال تهران کار کند. این جایگاه کنونی، جایگاه اصلی هیات فوتبال تهران نیست و جایگاه بالاتری دارد.

وی در مورد کسر یک امتیاز از پرسپولیس گفت: بعد از انتخابات در این مورد صحبت می‌کنم.

وی در مورد شرایط انتخابات گفت: اکنون همه مراجع حراستی و نظارتی حضور دارند. رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش جوانان حضور دارند و نظارت‌ها انجام می‌شود. البته رایزنی برای انتخابات طبیعی است.

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا