عمومی

انتخابات هیات فوتبال،شایعات عجیب و دودی که از سر ما بلند می‌شود!

در آستانه انتخابات شورای فوتبال تهران ، شایعات در حال پخش است. دیشب با دوستی که تلفن همراهش زنگ خورده بود ، بودم. ظاهراً این فراخوانی از شورای فوتبال بود. افراد عجیبی در این مجموعه بودند ، او چیزهای عجیبی را می گفت. وی گفت: به دو تیم درجه یک از تهران پیشنهاد شده است كه مبلغی را كه باید برای هیئت فوتبال پرداخت كنند ، مبالغی را پرداخت نكنند ، بلكه در عوض كاندیدایی را به نام ری خوانده اند. دادن!

برای من کمی عجیب بود. واضح است که دود از سر من بیرون می آید. چرا آنها باید این دوست ما را صدا کنند ، چنین اطلاعاتی ارائه دهند و در مورد این پیشنهادات عجیب صحبت کنند؟ شورای فوتبال تهران سالهاست که از زخم های زیادی رنج می برد. سالها او شادی زیادی را در خود ندید و سالهاست که صدای اعتراض رستاخیز دوباره پیدا نشده است. مخصوصاً فوتبال پایه ، مدارس فوتبال و غیره. هیئت فوتبال تهران داستانی دردناک را روایت می کند.

من این چند سطر را نوشتم تا شاید کسانی که در آن مداخله می کنند ، افراد مسئول و کسانی که اخبار را دنبال می کنند می توانند درگیر شوند. در هر انتخابات ، گمانه زنی هایی وجود دارد که حاشیه تشویق شود و نامزد می تواند هر کاری برای تحریف رقابت انجام دهد.

شورای فوتبال می خواهد کسی مدیر باشد ، همه بی عدالتی ها را از بین ببرد و خون تازه را به رگهای خشک این هیئت تزریق کند. با گذشت سالها پزشکان و مهندسان هر آنچه را که در جیبشان است تغییر داده اند و آنچه برای اعضای مجمع مفید است به گونه ای که کسی را انتخاب می کنند که تمام دغدغه های بازیکنان فوتبال را درک کند ، خود را در صدر انتقاد قرار دهد و شورای فوتبال را در جای مناسب قرار دهد.

251 251

دکمه بازگشت به بالا