اقتصادی

افزایش ۱۹ درصدی مصرف بنزین در ایام نوروز در منطقه اهواز

ترندونی/خوزستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: مصرف بنزین در ایام نوروز در خوزستان ۱۹ درصد افزایش داشته است و در این ایام بیش از ۱۲۹ میلیون لیتر بنزین توزیع شده است.

عبدالکریم محمدی در گفت و گو با ترندونی، در خصوص آمار توزیع بنزین در ایام نوروز و سفرهای نوروزی در خوزستان اظهار کرد: از ۱۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه، ۱۲۹ میلیون و ۳۱۰ هزار لیتر بنزین در خوزستان توزیع شده است.

وی افزود: در سال گذشته در همین بازه زمانی ۱۰۸ میلیون و ۳۴۵ هزار لیتر بنزین توزیع شده و براین اساس میزان مصرف بنزین در ایام عید امسال ۱۹ درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز با ارائه آمار تفکیکی توزیع انواع بنزین در این منطقه گفت: امسال از این میزان بنزین توزیع شده ۵۴۲ هزار لیتر بنزین سوپر، ۱۹ میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ و باقی آن نیز بنزین معمولی توزیع شده است.

وی در خصوص توزیع سوخت نفت گاز (گازوییل) عنوان کرد: در این بازه زمانی بیش از ۹۹ میلیون و ۱۳۴ هزار لیتر نفت گاز توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۸۸ میلیون و ۵۴۰ هزار لیتر بوده است، ۱۲ درصد افزایش مصرف داشته‌ایم.

به گزارش ترندونی، گستره فعالیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان (منطقه اهواز) شامل ۱۰ ناحیه و ۲۲ شهرستان استان خوزستان است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا