اقتصادی

بنزین سوپر در راه استانها

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از توزیع تدریجی سوپر بنزین در استان ها خبر داد و گفت: تاکنون مصوبه ای در خصوص توزیع بنزین نوروزی تصویب نشده است.

علی اکبر نژادعلی در گفت وگو با ترندونی درباره توزیع بنزین فوق العاده گفت: با فرآیندهای فعلی که در بحث بهسازی و نوسازی برخی از قسمت های پالایشگاه ها انجام شده است، کیفیت بنزین نسبت به قبل بهبود یافته است. ” و حجم تولید سوپر بنزین نیز بهبود یافته است. افزایش یافته و اکنون در شرایط عادی به توزیع سوپر بنزین ادامه می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بنزین سوپر علاوه بر تهران در استان های یگر نیز توزیع می شود؟ او گفت بله. به تدریج بنزین سوپر را در سایر استان ها نیز توزیع خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در خصوص آخرین تخصیص سهمیه بنزین نوروزی گفت: تاکنون تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

نژادعلی درباره مصرف بنزین گفت: میزان مصرف در سراسر کشور غیرمنتظره است. اکنون که در فصل سرما هستیم، مصرف کاهش نیافته است و این در حالی است که یک سال سابقه نداشت که در این فصل مصرف کاهش نیافته باشد. نه تنها مصرف نسبت به تابستان کاهش نیافته است، بلکه در برخی از روزها شاهد افزایش مصرف نیز هستیم.

وی با تاکید بر اینکه ارقام مصرف مناسب نیست، گفت: در حوزه مدیریت مصرف باید اقدامات جدی انجام شود و به دولت کمک شود تا در حوزه بنزین تراز منفی نداشته باشیم.

نژادعلی ابراز امیدواری کرد: با کنترل مصرف و نظارت بر کمیت مصرف، هم ذخیره سازی مناسب و هم توزیع کارآمد محصول در جایگاه ها را داشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا