اقتصادی

آخرین تغییرات سهمیه بنزین وانت‌بارها اعلام شد

آخرین تغییرات سهمیه بندی بنزین و کامیون توسط شرکت ملی پخش روغن ایران اعلام شده است.

به گزارش ترندونی ، به دنبال آخرین مصوبات کارگروه مدیریت سوخت ، آخرین تغییرات در حجم بنزین و بنزین سوز (کم مصرف و زیاد) به شرح زیر است: کارت های عضو شبکه شتاب).

کل سهمیه تخصیص یافته بر اساس این دو سهمیه ذکر شده در بند 1 به خدمات حمل و نقل عمومی ارائه شده توسط مقامات عمومی (سازمان شهرداری ها و امور روستایی ، سازمان راه ها و حمل و نقل و وزارت صمت که توسط وزارت وزارتخانه تأیید شده است) اختصاص می یابد. داخلی). ) تفکیک یک ون کم سوز از 120 به 400 لیتر و یک ون پر مصرف از 200 به 600 لیتر متناسب با عملکرد خودرو است.

سهمیه اختصاص یافته به کلیه وانت ها ، چه خدمات عمومی و چه وانت های فردی ، در ابتدای هر ماه به همان روش و به طور مساوی از کارت هوشمند سوخت مالیات می گیرد. واضح است که وانت های فعال در بخش دولتی سهمیه خود را متناسب با عملکرد خود به عنوان سهمیه اعتباری با کارت بانکی دریافت می کنند.

در راستای رویکرد کارگروه مدیریت سوخت در توزیع عادلانه سوخت های یارانه ای در زمینه خدمات عمومی ، به ویژه وانت ها و همچنین حمایت از شرکت های خدمات عمومی ، از ابتدای مارس سال جاری. از 250 به 200 لیتر تغییر یافته و معادل ریالی این تغییرات تا سقف پرداخت ناوگان سازمان یافته فعلی بصورت سهمیه اعتباری (در کارت بانکی مالک یا نماینده قانونی وی) و بدون سهمیه بازپرداخت می شود کاهش بکار گرفتن.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا