ورزش و تندرستی

خداحافظی سهراب مرادی اتفاق ناراحت کننده‌ای بود

انوشیروانی: خداحافظی سهراب مرادی اتفاق ناراحت کننده‌ای بود

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سهراب مرادی قطعا می‌تواند به عنوان شخصی با تجربه به آینده وزنه‌برداری کشور کمک‌های بسیاری بکند.

به گزارش خبرگزاری ترندونی، سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه‌برداری ضمن قدردانی از   حمید سجادی درخصوص فراهم کردن شرایط در راستای برگزاری نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی با حضور وزیر امور خارجه، گفت: یکی از مشکلات عمده فدراسیون‌ها در بحث دیپلماسی و بین الملل است که رفع آنها نیازمند ایجاد تعاملات سازنده با فدراسیون های بین المللی و کسب جایگاه بین المللی فدراسیون‌های ورزشی کشورمان است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه  وزارت امور خارجه و سفرای ایران می‌توانند در ایجاد و بهبود روابط بین المللی ورزشی تاثیر بسزایی داشته باشند، بیان کرد: برگزاری این نشست اتفاق و فرصت بسیار خوبی را برای روسای فدراسیون‌های ورزشی فراهم کرد تا بتوانند مشکلات دیپلماسی ورزشی را به طور مستقیم برای وزیر امور خارجه مطرح کنند و قطعا این تعامل و همکاری مابین ۲ وزارتخانه آینده بهتری را برای ورزش کشورمان رقم خواهد زد.

انوشیروانی افزود: مطمئنا ما می‌توانیم با حمایت بیشتر امور خارجه در رشته‌های مهم و حائز اهمیت صاحب کرسی شویم و علاوه بر آن می‌توانیم در راستای گرفتن میزبانی و همایش‌های بین المللی اقدامات موثری انجام دهیم.

رییس فدراسیون وزنه برداری در ادامه با اشاره به نقش وزارت امور خارجه در بخش اخذ ویزا و اعزام‌های برون مرزی، گفت: امیدوارم در طول سال شاهد تکرار برگزاری اینگونه نشست‌ها با وزارت امور خارجه جهت مطرح کردن مشکلات دیپلماسی ورزشی و پیگیری رفع آنها باشیم.

وی در ادامه در خصوص خداحافظی سهراب مرادی و وضعیت کیانوش رستمی گفت: سهراب مرادی یکی از وزنه برداران حرفه ای بود  که شانس کسب مجدد مدال طلای المپیک را داشت و علاوه بر مهارت ورزشی که داشت در تعامل کامل با فدراسیون و کادر فنی بود و خداحافظی اش با وزنه برداری اتفاق بسیار تلخ و ناراحت کننده ای بود.

انوشیروانی افزود: سهراب اسطوره وزنه برداری بود و افتخارات بسیاری را برای این رشته کسب کرد ولی متاسفانه بدلیل مصدومیت از ناحیه کتف علیرغم تمام تلاش هایی که کرد دیگر قادر به ادامه فعالیت نبود ولی قطعا میتواند بعنوان شخصی با تجربه به آینده وزنه‌برداری کشور کمک‌های بسیاری بکند.

وی در پایان یادآور شد: کیانوش رستمی نیز با توجه به اینکه در رکوردگیری آسیایی و پیش از آسیایی به حریف ایرانی باخت از لیست حذف شد و  در مسابقات عربستان حضور نخواهد داشت این تصمیم کادر فنی بوده و ما در تصمیمات کادر فنی دخالتی نخواهیم کرد.

 انتهای پیام/ 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا