عمومیکسب و کار ایرانی برتر

مکعب هوش کودک

نام محصول: مكعب هوش توردار- سایز بزرگ

آزمون و خطا پایه‌ای‌ترین روش برای حل یک مسئله است. این روش برای کودکان نوپا به منزله‌ی اولین گام‌های تفکر عمل می‌کند. برای بازی با مکعب هوش نیز که متشکل از ۶ وجه و ۱۸ قطعه به شکل و اندازه‌ی حفره‌های روی وجوه مکعب است، باید انتظار داشت که کودکان از همین روش آزمون و خطا استفاده کنند. بدین ترتیب که یک قطعه را روی حفره‌های مختلف، یا قطعات مختلف را روی یک حفره آزمایش کنند تا سرانجام حفره‌ی مناسب برای قطعات را بیابند. از مزیت‌های این مکعب هوش نسبت به سایر محصولات مشابه می‌توان به تنوع زیاد اشکال و همچنین پازلی بودن وجوه مکعب اشاره کرد. بدون شک بهترین تم جهت عکاسی لباس روباه قرمز با فلوت می باشد

بازی با مکعب هوش درک سه بعدی از جهان را برای کودکان نو پا فراهم می کند. تفکر فضایی در تمام دوران رشد ذهنی، یکی از مهم ترین مولفه های درک و فهم و هوش به شمار می رود . پژوهشگران دانشگاه واشنگتن در تحقیقی که در سال ۲۰۱۲ منتشر کردند اعلام نمودند که کودکان یک و نیم ساله تا دو و نیم ساله ای که در طول روز با مکعب های هوش بازی می کردند، رشد زیادی را در آموختن زبان نشان دادند. در سال ۲۰۱۲ نیز تحقیق دیگری بر نقش مکعب های هوش بر رشد زبانی و تمرکز خردسالان، انجام شد و به این نتیجه رسید کودکانی که با این وسایل بازی می کرده اند  نمرات بالاتری را در شاخص های پیشرفته زبان به دست آورده اند.

مكعب اشكال برای آشنايي كودكان ١ تا ٣ سال با مفاهيم اوليه اشكال پايه، رنگها و تطبيق الگو طراحی شده است. همچنين امكان باز شدن وجه های مكعب و استفاده از آن بشكل تخت شدنی وجود دارد. مکعب هوش تور دار بزرگ در هر وجه سه شکل دارد.

مکعب هوش اشکال یک مکعب مربع که با فرم پازلی اضلاع آن به هم متصل شده اند.این محصول جذاب ، با کیفیت و کاربردی از بهترین مواد اولیه و رنگ های مناسب کودکان تهیه و تولید شده است. هر وجه این مکعب ها دارای سه شکل است که کودک باید با پیدا کردن شکل مناسب، قطعه را از آن حفره به داخل مکعب بیاندازد.جمعا 18 شکل متفاوت در 6 رنگ محتلف کودک شما را علاوه بر به چالش کشیدن مهارت های آموزشی متعدد، ساعت ها به خود مشغول نگه می دارد.

بازی با مکعب هوش اشکال درک سه بعدی از جهان را برای کودکان نو پا فراهم می کند. تفکر فضایی در تمام دوران رشد ذهنی، یکی از مهم ترین مولفه های درک و فهم و هوش به شمار می رود . پژوهشگران دانشگاه واشنگتن در تحقیقی که در سال 2012 منتشر کردند اعلام نمودند که کودکان یک و نیم ساله تا دو و نیم ساله ای که در طول روز با مکعب های هوش بازی می کردند، رشد زیادی را در آموختن زبان نشان دادند. در سال 2012 نیز تحقیق دیگری بر نقش مکعب های هوش بر رشد زبانی و تمرکز خردسالان، انجام شد و به این نتیجه رسید کودکانی که با این وسایل بازی می کرده اند نمرات بالاتری را در شاخص های پیشرفته زبان به دست آورده اند. برای ایجاد یک تم اختصاصی در تولد و جشن های مختلف از لباس زنبوری زنانه می توان کمک گرفت

روش بازی فکری مکعب هوش اشکال

مکعب هوش اشکال یک مهارتی است که هدف آن آشنایی کودکان با اشکال هندسی،تطابق شکل ها و افزایش دقت و تمرکز ،همچنین مهارت در حرکات ظریف  است.

کودک باید قالب هندسی مربوط به هر حفره را پیدا کرده و در جای مناسب خود قرار دهد.

کودکان یک سال به بالا می توانند از وسایلی استفاده کرد که قدرت انطباق و جا گذاری را در آنان افزایش دهد.

کودک در این سن می تواند اشکال مدور را در جاهای خود قرار دهد .

در قدم دوم  بعد از اینکه اشکال را از جاهای خود عبور دهد برای آشنایی با رنگها، رنگها را برای او تکرار می کنید در اینجا ذکر این نکته ضروریست که فقط رنگها را برای او تکرار می کنید نه اینکه از او بخواهید که رنگها را به شما نشان دهد چون که کودکان به طور معمول در سه سالگی می توانند سه رنگ را تشخیص دهند.

گام سوم شناساندن اشکال هندسی است که در اینجا از شکل های آسان که یادگیری تلفظ آن ها ساده است را شروع می کنید و دائم اسم های آنها را تکرار می کنید و آخرین مرحله استفاده از تلفیق رنگ و شکل است و این زمانی است که کودک شما با بیش تر رنگ ها و اسامی شکل هایی که با او بازی کردید آشنایی دارد.  جنس لباس های السا و آنا ، از مهمترین عوامل موثر در تعیین قیمت آن به شمار می رود.

اسباب بازی مکعب هوش

اسباب بازی مکعب هوش به سرعت توجه بچه ها را به خود جلب می کند و در طول زمان بازی، سرگرمی بیشتری را برای آنها به ارمغان می آورد. هر سمت از این مکعب دارای بازی هایی هست که موجب تقویت هوش، مهارت های ذهنی و فیزیکی بچه ها میشه. بازی هایی مثل اشکال هندسی، پیانو چند حالته، اشکال وسایل نقلیه، حروف الفبا انگلیسی، چرخش ساعت، بازی چرخ دنده و آموزش حروف الفبا این اسباب بازی رو به یکی از جذاب ترین سرگرمی های بچه ها تبدیل کرده.

مکعب هوش کودک یک اسباب بازی با چند بازی است تا کودک شما بتواند آموزش بیشتری ببیند. مکعب هوش چند منظوره به نوزادان و کودکان نوپا این امکان را می دهد که برای مدت طولانی با خود مشغول بازی شوند. همچنین این مکعب هوش با سطوح صاف، طراحی لبه‌های گرد و مقاومت در برابر ضربه قوی است و ساخته شده از پلاستیک ABS با کیفیت بالا و مواد سازگار با محیط زیست میباشد که غیر سمی، بدون BPA، بدون بو است.

بازی با این اسباب بازی باعث تقویت هوش، تقویت خلاقیت، بهبود مهارت های ظریف دست، تقویت بینایی و هوشیاری شنوایی، آشنایی با رنگ ها، اشکال و … میشه. با مکعب هوش، کودکان می توانند توانایی عملی خود را به کار ببندند و اعتماد به نفس و استقلال خود را از طریق بازی افزایش دهند. تصاویر کارتونی زیبا به سرعت توجه بچه ها را به خود جلب می کند و در طول زمان بازی سرگرمی بیشتری را برای آنها ایجاد می کند.اگر دوست دارین کوچولوت ساعت ها سرگرم بازی بشه و حین بازی مهمترین مهارت هاش رو تقویت کنه شک نکنید که خرید مکعب هوش بهترین گزینه برای شماست!

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا