استان ها

تکریم مودیان مالیاتی را سرلوحه کار خود قرار می دهیم

به گزارش خبرگزاری ترندونی از قزوین؛ روز یکشنبه در مراسمی با حضور فردوسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور، خوانساریان دادستان انتظامی مالیاتی، خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، عبدیان رئیس اتاق بازرگانی، نادری مدیرکل گمرک استان، شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی و جمعی از مدیران استان ضمن تقدیر از خدمات عزیزالله عباسپور مدیرکل سابق، سید محمود موسوی صانع به عنوان سرپرست جذدید امور مالیاتی استان قزوین منصوب شد.

سید محمود موسوی صانع در این مراسم اظهارداشت: مسئولیت در نظام اسلامی بعنوان یک امانت سنگین است بویژه در امور مالیاتی و هنگامی که شرایط اقتصادی دشوار شده کار ما نیز سخت تر است اما با برخورداری از همکاران باتجربه امیدواریم در دوره گذاربتوانیم موفق عمل کنیم 

وی اضافه کرد: سازمان امور مالیاتی کشور در تامین وصول مالیات با تحول در سیستم مالیاتی، یک ابر پروژه سامانه مودیان از اول دی ماه آغاز شده و به قصد تنویر افکار عمومی تمام بخشهای اقتصادی کشور و زوایای پنهان و پیدای آن را درگیر کرده که سازمان امور مالیاتی متولی اصلی آن است و برای اجرای آن همه باید همکاری کنند.

موسوی صانع تصریح کرد: اعتبار مالیات با مودیان است و باید بهترین خدمات را دریافت کنند لذا بستر تکریم مردم باید در همه ادارات مالیاتی مهیا شود.

در ادامه ضمن تقدیر از خدمات عزیزالله عباسپور مدیرکل سابق، سید محمود موسی صانع به عنوان سرپرست جدید امور مالیاتی قزوین معرفی شد.

سید محمود موسوی صانع دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت است و در سال ۱۳۷۸ بورسیه وزارت اقتصاد در دانشگاه علوم اقتصادی بوده و چهار سال کارشناس ارشد مالیاتی، چهار سال رئیس گروه مالیاتی، چهار سال رئیس امور مالیاتی، یک سال عضو شورای عالی مالیاتی و در یک سال اخیر نیز دادیار مسئول انتظامی مالیاتی استان همدان بوده است.

عباسپور هم مدت دو سال مدیر کل امور مالیاتی استان قزوین بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا