اقتصادی

تاکید بر ارسال به‌موقع کتاب‌های مخاطبان نمایشگاه

در نشست هماهنگی خانه کتاب و ادب ایران و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، همکاری های دوجانبه برای تحویل به موقع و صحیح کتاب به مردم مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ترندونی و به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، جلسه هماهنگی با شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حضور علی رمضانی (رئیس دومین نمایشگاه تهران) برگزار شد. نمایشگاه مجازی کتاب نیز با حضور رمضانعلی سبحانی فر، مدیر کل خانه کتاب و ادبیات ایران (معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر کل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران) و معاونین هر دو برگزار شد. گروه ها.

عمده بحث های پستی، نحوه و جزئیات همکاری پستی در دومین نمایشگاه کتاب مجازی تهران، تحویل قبض پستی از طریق دفاتر پست، ارسال نامه به ادارات کل پست کشور جهت همکاری بیشتر، آموزش لفاف ها، به صورت صحیح و در یک به موقع ارسال کتاب توسط ناشران و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، تهیه خبرنامه و اخبار به موقع، اطلاع رسانی ناشران، دیدار با روسای ادارات پست استانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان. برای هم افزایی بیشتر، مشارکت استان ها و … در این جلسه مطرح شد.

همچنین در جلسه سازش با شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران مقرر شد خدمات پستی و شرایط ویژه بسته های دارای نشان دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ارائه شود. حکاکی شده

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن آغاز و تا دهم بهمن ماه به مدت هشت روز ادامه دارد. علاقه مندان به بازدید و خرید کتاب می توانند با ketab.ir تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا