اقتصادی

نمایشگاه‌های خود را در پلتفرم تعاملی ایرانی برگزار کنید

یکی از شرکتهای فناوری بستر ویژه ای را برای سازماندهی رویدادها و نمایشگاهها به کار گرفته است که فرصتی را برای بازدید کنندگان فراهم می کند تا با شرکت کنندگان تعامل داشته باشند.

نوید امیدیان ، مدیر عامل این شرکت فناوری ، با ترندونی مصاحبه می کند ، وی در مورد راه اندازی یک بستر تخصصی با تأکید بر اینکه از این بستر برای نمایشگاه ها و رویدادها در اینترنت استفاده می شود ، گفت: بر این اساس می توانیم به صورت مجازی رویدادها و نمایشگاه ها را ساماندهی کنیم.

وی ایجاد تعامل بین بازدید کنندگان ، شرکت کنندگان و برگزارکنندگان را از ویژگی های این بستر تخصصی ذکر کرد و یادآور شد: از این طریق بازدیدکنندگان می توانند به راحتی با غرفه داران ارتباط برقرار کرده و میزبان شوند و بازدیدکنندگان در کارگاه ها ، سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی شرکت کنند.

امیدیان ادامه داد: علاوه بر این ، غرفه داران می توانند اطلاعات خود را از طریق بستر این بستر با ساختار بصری مناسب به اشتراک بگذارند.

مدیرعامل این شرکت با تأکید بر اینکه این پلتفرم به صورت چند زبانه طراحی و اجرا شده است ، گفت: تاکنون دو نمایشگاه برای پتروشیمی ایران و وزارت نیرو برگزار کرده ایم و شرکت کنندگان خارجی نیز در این نمایشگاه ها شرکت کرده و با ایرانیان تعامل داشته اند شرکت ها ایجاد.

وی در مورد مزایای رقابتی این پلتفرم تخصصی گفت: این پلتفرم به معنای واقعی هویت پلتفرم احترام می گذارد ، به طوری که وقتی کاربر وارد سیستم می شود و مکالمه یا جلسه را هماهنگ می کند ، اطلاعات موجود در پروفایل و حساب برنامه خود را ایجاد می کند.

به گفته وی ، این کاربر را مجبور می کند تا در مورد تمام رویدادها و نمایشگاه هایی که در آنها شرکت می کند اطلاعاتی داشته باشد.

امیدیان افزود: اجرای صفحه نمایشگاه در این بستر بر اساس نمای ایزومتریک است که به کاربر اجازه می دهد غرفه ، شخص یا محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن پیدا کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا