عمومی

اجرای طرح «بهارانه کتاب» با مشارکت ۵۵ کتاب‌فروشی در قم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

روح الله کریمی در مصاحبه با آنلاین به اجرای این طرح اشاره کرد بهار کتاب اعلام شده به مدت 11 روز در سال 1399: این پروژه از 10 اردیبهشت تا 20 اردیبهشت با شعار “بهار کتاب همزمان با بهار قلب” انجام می شود.

وی افزود: در اجرای این طرح ، خریداران کتاب برای خرید کتاب حداکثر 30 هزار تومان و نشان دادن شماره کارت ملی ، جایزه دریافت می کنند و هر شماره ملی نیز قادر به خرید کتاب هایی تا 150 هزار تومان می شوند که مشمول تخفیف آن هستند 20٪ “. رسم بهار قرار داده شده است

رئیس بخش کتاب اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قم گفت: “ارائه این تخفیف شامل کتابهای چاپی ، عمومی ، دانشگاهی و کودکانه است و کتابهای آموزشی مشمول این تخفیف نیستند”.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی و شیوع این بیماری. کرونا خریدهای شخصی با ثبت اطلاعات مربوطه در پانل بهار این امکان پذیر است و مدیریت پروتکل های بهداشتی و مشاهده فاصله اجتماعی در طول پروژه بر عهده واحدهای صنفی است.

مشارکت در بیش از 670 کتابفروشی پروژه بهار کتاب

کریمی اظهار داشت: علاقه مندان می توانند عضو فعال کتابفروشی این پروژه را در شهر خود که بیش از 670 کتابفروشی در سراسر کشور دارد ، در آدرس این پروژه پیدا کنند. بهار با کتاب مشورت کنید.

وی ادامه داد: “پروژه های کتاب فصلی توسط معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، به منظور ترویج بازار کتاب و ترویج کتاب خوانی و ارائه تسهیلات در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی ها”. از در سراسر کشور ، تخفیف های مستقیم به خریداران کتاب پرداخت می شود.

رئیس دفتر کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: کتابفروشان می توانند برای ثبت نام در این پروژه با tarh.ketab.ir مشاوره بگیرند “بهار کتاب »١٣٩٩ اقدام کنید.

کریمی خاطرنشان کرد: کتابفروشیهایی که عضو برنامه های قبلی Livraria هستند به منظور تأیید مشارکت خود در این طرح ،بهار کتاب » 1399 آنها نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و به سادگی مراجعه می کنند پانل از برنامه خود برای تأیید شرایط شرکت در پروژه ، کنترل و ویرایش اطلاعات خود استفاده کنید.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار داشت: 55 کتابفروشی در استان قم در این پروژه هستند بهار 99 شرکت کرد ، گفت: استان قم از این نظر در کشور سومین کشور است.

دکمه بازگشت به بالا