حوادث و رویدادها

اجرای خریدسربازی و جریمه ریالی غایبان دوباره تکرار می‌شود؟

به دنبال این خبر ، به نقل از یکی از روسای ارشد تأمین اجتماعی در مورد کسب خدمت سربازی ، رئیس بخش منابع انسانی ستاد کل ارتش با تأکید بر اینکه منبع اخبار نظامی سازمان خدمات کشوری ناجا و ستاد کل ارتش است حتی جریمه ریالی.

به گزارش ترندونی ، در روزهای اخیر اخباری در مورد خرید خدمت سربازی به نقل از یکی از مدیران ارشد یک سازمان تأمین اجتماعی منتشر شده است که شرایط کسب خدمت سربازی و حتی مبلغ مرتبط با آن را اعلام کرده است. این س ،ال که عجیب به نظر می رسد توسط یک مقام غیر نظامی اعلام شده است.

با این حال ، این خبر در بسیاری از رسانه ها از جمله صداوسیما به عنوان خبر خوبی برای سربازان بازنشر شد و باعث شد مشمولان مشکوک به احتمال دستیابی به خدمت سربازی مشکوک شوند. تعدادی از مخاطبان ترندونی نیز این مسئله را زیر سال برده اند و به نظر می رسد خطایی در ارائه یا طرح اخبار منجر به انتشار روش محاسبه خدمت سربازی تحت عنوان “سابقه بیمه” به عنوان “خرید تجهیزات نظامی” شده است. سرویس “.

به دنبال اعلام این خبر ، خدمت سربازی از آنجا خریداری شد امیر غلامرضا رحیمی پور ، رئیس بخش سرمایه انسانی ، ستاد کل نیروهای مسلح جویا شدن.

وی در گفت وگو با ترندونی ، درباره اخبار منتشر شده گفت: «طبق یک قانون دیرینه ، مدت خدمت سربازی سابقه بیمه و یکی از سال های بیمه بازنشستگی در نظر گرفته شده است ، بنابراین متقاضیان باید کسورات و مالیات را پرداخت کنند. “این دو سال بیمه برای شرکت بیمه که با نرخ روز انجام می شود ، باید این دو سال از تاریخ آنها را پوشش دهد.

وی ادامه داد: این موضوع مربوط به شرکت های بیمه است و هیچ ارتباطی با موضوع خرید خدمت سربازی ندارد که متاسفانه در برخی اخبار نیز به آن پرداخته شده است. در این مورد همانطور که بارها گفته شد ، ستاد کل نیروهای مسلح با خرید خدمت سربازی و همچنین طرحی برای مجازات نظامی مخالف است و چنین طرح هایی دیگر عملی نمی شود.

رحیمی پور هرگونه خرید خدمت سربازی را ناعادلانه دانست و استدلال کرد که اجرای چنین طرح هایی تبعات و پیامدهای منفی بسیاری برای جامعه دارد ، بنابراین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصمیمی برای اجرای آن ندارد.

رئیس بخش منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه منبع رسمی اخبار نظامی سازمان خدمات کشوری ناجا و ستاد کل نیروهای مسلح است ، گفت: منتشر شده تحت عنوان طرح ، پیشنهاد و شخصی نظر ارتش غفلت می کند و به امید اجرای آن به ارتش غرق نمی شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا