سلامت و دانش

خلاقیت انگلیس در تولید نرم افزار مبارزه با کرونا

به گفته شفافو ، سرویس بهداشت عمومی انگلیس در حال توسعه نرم افزار کاربردی برای آموزش و ردیابی افراد برای مبارزه با اپیدمی کوید 19 در کشور است.

به زودی نرم افزاری تولید خواهد شد که در حال حاضر چهار به روزرسانی را برای پوشش تمام افراد قرنطینه شده در خانه منتشر کرده است. افراد می توانند با استفاده از این نرم افزار شرایط و ضوابط عمومی خود را سفارشی کنند و در صورت خطر ، این نرم افزار به مردم در مورد نیاز به قرنطینه در خانه هشدار می دهد.

این نرم افزار همچنین به افراد آموزش می دهد و آنها را از عواقب و کاستی های اپیدمی بیماری کرونا مطلع می کند.

مقامات بهداشتی در انگلیس و ولز انتظار دارند افراد بیشتری این نرم افزار را نصب کنند. با شروع زمستان و ظهور کریسمس و گسترش اجتماعات و دیدارها ، انتظار می رود تعداد 19 کشته و کشته در کویت در انگلیس افزایش یابد.

خلاقیت انگلیس در تولید نرم افزار ضد کرونر

این نرم افزار از افرادی که آزمایش عروق بیماری کرونا مثبت دارند یا علائم Covid 19 را دارند ، می خواهد 14 روز در خانه بمانند و خودشان قرنطینه کنند.

با این وجود افراد کم درآمد می توانند از طریق این نرم افزار درخواست کمک مالی کنند زیرا آنها نمی توانند از خانه کار کنند. برای ثبت و تأیید اطلاعات افراد در این نرم افزار ، مقامات با درخواست آنها برای کمک مالی موافقت می کنند. به آنها 500 قرن پول نقد برای قرنطینه در خانه پرداخت می شود.

هفته گذشته ، حزب کارگر از دولت خواست که حمایت مالی از این افراد را در دستور کار خود قرار دهد. مقامات بهداشتی انگلیس انتظار دارند با استفاده از نرم افزاری اپیدمی بیماری کرونا را کنترل کنند. اکنون انگلیس یکی از بدترین آمارهای همه گیر Covid 19 را در جهان دارد. تعداد مبتلایان به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در کشور بیش از 1.6 میلیون نفر بوده است که از این تعداد 60 هزار نفر قربانی ویروس شده اند.

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا