اقتصادی

تولید نرم‌افزار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در راستای تحقق دموکراسی در محیط های کاری

نرم افزار مناقصه و نقد و بررسی توسط متخصصان پارک علم و فناوری مازندران برای دموکراسی در محل کار تولید و ساخته شده است.

آنوت ترندونی، سیستم مناقصه و نقد و بررسی توسط یکی از شرکتهای دانش بنیان در پارک علم و فناوری مازندران و در درجه اول در محیط ویندوز تهیه و ساخته شده است که با توجه به نیازهای روز در محیط آنلاین ظاهر شد. این سیستم که به منظور بهبود سیستم مناقصه طبق مدل ارزیابی طراحی شده است ، در پذیرش بهترین جوایز سیستم مناقصه ملی در سطوح مختلف نقش موثری دارد.

با توجه به تنوع سازمان ها ، از جمله آژانس های دولتی ، بانک ها و مشاغل ، این نرم افزار بارها طراحی مجدد شده است و مشتریانی که در این توافق نامه های فروش مجدد قرار گرفته اند از خدمات و پشتیبانی رضایت بخش بهره مند شده اند.

این نرم افزار در حال حاضر توسط وزارت انرژی ، جهاد کشاورزی ، مهندسی آب و فاضلاب ، بانک رفاه ، شهر ، دی ، توسعه تعاون ، شرکت های برق منطقه ای و توزیع برق استان و شهرداری استفاده می شود.

این محصول دانش بنیان دارای گواهینامه فنی شورای عالی انفورماتیک و گواهینامه امنیتی صنعت IT ایران با توجه به الزامات EFTA به عنوان اولین شرکت در شمال کشور است.

نیاز روزانه به کاربرد موبایل این محصول منجر به تولید نسخه های اندرویدی و ios شده است و لزوم اطمینان از امنیت نرم افزار و نوع امنیتی این سرویس گیرنده نرم افزار توسط آزمایشگاه فناوری اطلاعات ایران ارزیابی و مورد تأیید سازمان IT ایران است. به دست آورده.

براساس اعلام وزارت علوم ، این شرکت دانش بنیان ، واقع در پارک علم و فناوری مازندران ، یکی از شرکت های برتر در زمینه سیستم مناقصه در کشور است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا