استان ها

برگزاری جشنواره «عکس پاییز» در دهکده توریستی گنج نامه همدان

سعید ترابیان در مصاحبه با خبرنگار ترندونی از همدان اظهار داشت: در فصل پاییز به دلیل تغییر اقلیم و برگهای زرد ، شاهد ایجاد مناظر زیبا در شهر به ویژه مجموعه تفریحی ، ورزشی ، گردشگری و گردشگری گنجنامه همدان هستیم.

وی گفت: پاییز همیشه یکی از بهترین فصول برای هنرمندان به ویژه عکاسانی است که با استفاده از مناظر طبیعی آثار طولانی مدت خلق کرده اند.

مدیر کل دهکده گردشگری گنجنامه از برگزاری جشنواره عکاسی پاییزه در همدان ، مجتمع تفریحی ، ورزشی ، گردشگری و گردشگری گنج نامه خبر داد و گفت: “شهروندان می توانند از زیبایی درختان پاییز و برگریز عکس گرفته و در این جشنواره شرکت کنند”.

عکس_2020-11-02_18-51-13

وی گفت: کسانی که می خواهند در این جشنواره عکاسی شرکت کنند می توانند تا 9 دسامبر کار خود را در دو بخش حرفه ای و سیار همراه با نام و شماره تماس عکاس از طریق شناسه شبکه اجتماعی اینستاگرامganjnamehvillage ارسال کنند یا از طریق واتس اپ ارسال کنند مسنجر ”در 09182223313.

ترابیان با اشاره به اینکه مسیر عکاسی از میدان قائم تا الوندو است ، اظهار داشت: یک شرکت کننده نمی تواند بیش از سه عکس منتخب را برای شرکت در جشنواره ارسال کند.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری شهرداری همدان ، شرکت گردشگری علیصدر و اداره کل ورزش و جوانان همدان در حال برگزاری است ، تصریح کرد: در پایان جشنواره به 3 اثر برتر و 14 شرکت کننده جشنواره جوایز گران قیمت اهدا می شود.

دکمه بازگشت به بالا