فرهنگ و هنر

اجرای برنامه «مل مل» و دوستانش در کنار کودکان همدانی

ترندونی/ همدان تهیه کننده ململ از پخش برنامه ای برای کودکان در همدان در ایام جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان خبر داد.

محمود سلامیان در گفت وگو با ترندونی، گفت: تیم مل مل از اول تیرماه برای کودکان همدانی در مجموعه شهید آوینی برنامه اجرا می کند. تا پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان. این برنامه به صورت زنده از شبکه پویا پخش خواهد شد. شبکه استانی همدان پخش می شود.

سلامیان گفت: عروسک های «ململ» و «بزباش» به همراه گلی باقلوازاده و فرشاد حسن پور در این برنامه حضور دارند و هر روز یکی از مهمانان جشنواره در برنامه «ململ» شرکت می کند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های ملی ارائه دفتر خاطرات جشنواره است و بخشی دیگر یکی از جاذبه های گردشگری همدان است. غار علیصدرو، گنجنامه و لالجین در اولین برنامه غار علیصدرو پخش می شود.

تهیه کننده این نمایش خاطرنشان کرد: مالمل و گلی باقلوازاده در اولین برنامه برای کودکان در همدان به آموزش تئاتر برای کودکان پرداختند و در برنامه های آینده در مورد کار گروهی و سرگرمی هنری برای کودکان در تئاتر صحبت کردند. برای آشنایی با تئاتر بحث خواهد شد.

سلامیان ادامه داد: کودکان در این برنامه ها با بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه و عروسک آشنا می شوند.

به گزارش ترندونی، علاقه مندان به شرکت در این برنامه می توانند از ساعت 15:30 به مجتمع شهید آوینی در بلوار بساتو مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا