استان ها

رئیس اورژانس همدان: اورژانس همدان رتبه سوم برتر کشور در خدمت رسانی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری ترندونی از همدان؛ دکتر حبیب معصومی در مصاحبه با این گزارش افزود: “معیارهای مختلف عملکرد برای برنامه اقدام دانشگاه علوم پزشکی 1998 توسط خدمات آمبولانس کشور ارزیابی شد. به طور کلی ، همدان پس از دانشگاه های زنجان و اصفهان رتبه بندی شد.”

وی بر اساس رتبه بندی کلی دانشگاه علوم پزشکی همدان در این پایش ، خاطرنشان کرد: دانشگاه در این ارزیابی به رتبه عالی دست یافت و گروه پیش دبستانی همدان در این پایش نمره 98 از 100 را دریافت کرد.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: اورژانس پیش دبستانی همدان هر ساله با این تفاوت که موفق به کسب این درجه با نمره بالاتر شده است ، هر ساله می تواند ارزیابی در این ارزیابی دریافت کند.

معصومی گفت: بخش اورژانس کشور حدود 100 فعالیت را شناسایی کرده و بر اساس آن فعالیت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را در سال 1998 ارزیابی و رصد کرده است.

وی گفت: در این ارزیابی از فعالیت ها در زمینه های مختلف به عنوان معیارهایی مانند توانایی رسیدگی به شکایات ، بی سیم ، حراج ها و مناقصات ، آمار و رایانه ، نرم افزار ماموریت ، نرم افزار اتوماسیون ، نظارت بر نظارت بالینی (MCMC) استفاده شده است. . وی احداث ساختمان برای پایگاه های جدید و پیش ساخته ، ارزیابی فعالیت های مرکز مراقبت های پزشکی دانشگاه ، وضعیت اضطراری هوا و کاهش خطرات و بلایا در پدافند غیرعامل را عنوان کرد.

46

دکمه بازگشت به بالا