حوادث و رویدادها

کشف بیش از ۷۰ هزار ماینر در کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از یافتن بیش از 70 هزار معدنچی در کشور خبر داد.

مصاحبه سردار محمدرضا مقیمی با ترندونی ، وی در مورد واکنش پلیس به استخراج غیرقانونی رمز ارز ، گفت: “وقتی صحبت از تاسیسات معدنکاری یا استخراج رمز ارز می شود ، باید بگویم که این دستگاه ها قاچاق هستند و ما از صنعت برق کشور به طور غیرقانونی استفاده می کنیم ، که پیامدهای اقتصادی و اجتماعی. “قطع برق یکی از این عواقب است. بنابراین پلیس با این موارد برخورد می کند.

وی با بیان اینکه از ابتدای تمدید کد ارز در جهان و به همین ترتیب در کشور ما حدود 72000 معدنچی در کشور بازداشت شده اند ، گفت: از ابتدای امسال حدود 3000 معدنچی بازداشت شده اند و ما تحویل داده ایم

وی با بیان اینکه رمز ارز از سه قسمت داخلی ، نیمه صنعتی و صنعتی استخراج شده است ، افزود: پلیس به طور قانونی با این پرونده ها برخورد می کند و افراد در همان مدت به جرایم مشابه دستگیر می شوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به قاچاق دستگاه های استخراج معدن گفت: دستگاه های بازیابی رمز عبور جدید نیستند و به عنوان دستگاه های فرسوده و منسوخ وارد کشور می شوند. به طور طبیعی ، چنین دستگاه هایی مفید هستند و عملکرد آنها مثبت نیست. علاوه بر این ، آنها هزینه های بیشتری و برق مصرف می کنند.

مقیمی با بیان اینکه برخی از سازمان ها و آژانس ها نیز در منطقه فعال هستند ، افزود: ما در این باره اخبار داریم و باید با آنها مقابله کنیم.

وی در مورد استخراج مجاز گفت: برخی از افراد مجوز دارند ، یعنی خودشان برق تولید می کنند و بار برق در شبکه های ملی را شامل نمی شوند. این چیزها در فضاهایی که ایجاد می کنند کار می کنند. پلیس با موارد غیرقانونی برخورد می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا